משפט

מכה לטויוטה בארה"ב: החברה תחזיר עשרות מיליוני דולרים ללקוחות

חברת המימון של טויוטה בארצות הברית הואשמה שמנעה באופן לא חוקי מלקוחות להחזיר מוצרים שקנו דרכה ואף בפגיעה מכוונת בדירוג האשראי של הלקוחות. כעת נקבע כי החברה תחזיר עשרות מיליוני דולרים לאותם לקוחות
מערכת ice | 
טויוטה בצרות (צילום unsplash, Pixabay)
הסוכנות להגנת הצרכן בארה"ב (CFPB) קבעה כי על חברת המימון של טויוטה בארה"ב לשלם קנס על התנהלותה ותשלומים נוספים ללקוחותיה, בעקבות האשמות על כך שהחברה לא אפשרה או הקשתה מאוד על לקוחות שקנו מוצרים נלווים או "חבילות מוצרים", להחזיר אותם ולקבל את הכסף ששילמו עבורם בחזרה.
עוד נטען נגד החברה כי היא דיווחה נגד הלווים דיווחים שאינם נכונים, אודות פספוס תשלומים על ידי לקוחות ולבסוף גרמה לכך שדירוג האשראי של אותם לקוחות נפגע, ופגע ביכולותיהם הכלכליות שלהם. בנוסף, אף נאמר כי נציגי החברה בחברת המימון קיבלו הוראה של לבצע את הביטולים ולהקשות על התהליך.
על פי ההחלטה, החברה תיאלץ לשלם כ-12 מיליון דולר קנס לרשויות בארצות הברית על התנהלותה, ותשלם 48 מיליוני דולרים נוספים, ללקוחות אשר נפגעו מהתנהלותה. על פי דיווחים שונים, החברה הסכימה לבסוף להקל על תהליך החזרת המוצרים וקבלת הכספים ששולמו.
 

המוצרים עליהם דובר הם מוצרים נלווים שנקנים בנוסף לרכב ומוצרי ביטוח שונים, המוצעים ללקוחות החברה למקרים של תאונות דרכים, פגיעה ברכב. זאת בנוסף למוצרי מימון שונים לטובת השלמת העסקאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה