רכב
88 שנים לאחר הדגם הראשון: זו כמות המכוניות שייצרה טויוטה
אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם ואחת מהאהובות בישראל, טויוטה היפנית, ידועה כיצרנית ששואפת לייצר מכוניות שוות לכל כיס שנותנות ערך שווה לכסף שהלקוחות משלמים עבורן. היום מציינת החברה ציון דרך משמעותי ומפרסמת את כמות המכוניות המדהימה שייצרה ב-90 שנות קיומה
חברת טויוטה העולמית (TMC) פרסמה היום (שלישי) כי 90 שנים לאחר הקמתה ו-88 שנים מייצור קו המכוניות הראשון של החברה, היא הגיעה לציון דרך עולמי משמעותי, שממקם אותה כאחת מיצרניות הרכב המשמעותיות ביותר בשוק העולמי הרווי. ציון הדרך המשמעותי הזה כולל את פס הייצור של ספטמבר 2023 ואת דגמי החברה הראשונים בהיסטוריה שלה, משאיות מדגם G1, שהופקו על ידי חטיבת ייצור הרכב של Toyoda Automatic Loom Works Ltd, שלימים הפכה ל - Toyota Industries Corporation.
הישג זה כולל את הייצור המקומי והבינלאומי, עם 180.52 מיליון מכוניות שייוצרו ביפן ו-119.6 מיליון שייוצרו מחוצה למדינה (נכון לסוף ספטמבר 2023). הדגם שיוצר בהיקף הגבוה ביותר הוא כמובן אחד הדגמים האהובים והמוכרים בישראל, הקורולה. נכון לספטמבר 2023, משפחת הקורולה לדורותיה מגיעה לייצור מצטבר של לא פחות מ- 53.399 מיליון מכוניות.
יו"ר טויוטה, אקיו טויודה התייחס לנקודת הציון החשובה ואמר: "ייצור מכוניות זה משהו שכולם עושים ביחד'. אני חושב שהמספר הזה של 300 מיליון הוא הוכחה ניצחת לכל העבודה הקשה, המושקעת מידי יום, של הקולגות שלנו בטויוטה, הספקים והסוחרים שלנו, וכל בעלי העניין הרבים האחרים, כמו גם כל אלה שבאו לפנינו. ההיסטוריה לא החלה עם בניית המכונית הראשונה. החברים המייסדים ניסו ונכשלו שוב ושוב, בנו ללא הרף אבות טיפוס, ומאמציהם הם אלה שהובילו לטויוטה של היום".
עוד ב-
"טויוטה התמודדה עם סכנה פעם אחר פעם עד לנקודה זו. בכל פעם, מה שהציל אותנו היו הלקוחות שאוהבים את מכוניות טויוטה. אני חושב שמספר המכוניות מספר את הסיפורים של הלקוחות שלנו, והלקוחות שבחרו במכוניות טויוטה הם שותפים לדרך והסיפורים שלהם הם אלו שמאפשרים לנו להמשיך לייצר מכוניות עד היום ועל כך אני אסיר תודה מעומק ליבי. גם אני אוהב מכוניות, ואנחנו נמשיך לייצר מכוניות, אחת אחת ובזהירות, יחד עם כל הקולגות שלנו - אוהבי המכוניות". הוסיף.
נשיא טויוטה, קוג'י סאטו אמר: "אני רוצה להודות מעומק הלב ללקוחות שבחרו במכוניות טויוטה, ולמי שבנו כל מכונית עם הלב והנשמה, כמו גם לספקים ולסוחרים שמסרו אותם בקפידה, ולכל השותפים ומחזיקי העניין האחרים שלנו. אני מאמין שמספר זה של 300 מיליון יחידות יכול היה להיות מושג רק באמצעות מאמץ בלתי פוסק של רבים ברחבי החברה - מתכנון ועיצוב חלקים וכלי רכב, לייצור, לוגיסטיקה, מכירות ושירות, יחד עם כל אלה שפועלים ותומכים בכל צעד".
עוד הוסיף סאטו ואמר: "העמיתים שלנו התגברו על אינספור אתגרים בדרך: רק בשנים האחרונות חווינו אסונות טבע כמו רעידת האדמה הגדולה במזרח יפן, ואירועים בלתי צפויים כמו שריפות, או מגפת COVID-19 ומחסור בשבבים. בכל פעם שהתמודדנו עם הסכנה של הפסקת ייצור, כולם עבדו יחד כדי לבצע את ההתאמות ולהמשיך קדימה. אנחנו בטוחים שלעולם לא נשכח את כל אלה שהיו חלק מייצור המכוניות שלנו ואנחנו נמשיך לתת את כל כולנו כדי לייצר מכוניות טובות מתמיד ולהעלות חיוכים על פניהם של לקוחותינו".
נשיא טויוטה, קוג'י סאטו אמר: "אני רוצה להודות מעומק הלב ללקוחות שבחרו במכוניות טויוטה, ולמי שבנו כל מכונית עם הלב והנשמה, כמו גם לספקים ולסוחרים שמסרו אותם בקפידה, ולכל השותפים ומחזיקי העניין האחרים שלנו. אני מאמין שמספר זה של 300 מיליון יחידות יכול היה להיות מושג רק באמצעות מאמץ בלתי פוסק של רבים ברחבי החברה - מתכנון ועיצוב חלקים וכלי רכב, לייצור, לוגיסטיקה, מכירות ושירות, יחד עם כל אלה שפועלים ותומכים בכל צעד".
עוד הוסיף סאטו ואמר: "העמיתים שלנו התגברו על אינספור אתגרים בדרך: רק בשנים האחרונות חווינו אסונות טבע כמו רעידת האדמה הגדולה במזרח יפן, ואירועים בלתי צפויים כמו שריפות, או מגפת COVID-19 ומחסור בשבבים. בכל פעם שהתמודדנו עם הסכנה של הפסקת ייצור, כולם עבדו יחד כדי לבצע את ההתאמות ולהמשיך קדימה. אנחנו בטוחים שלעולם לא נשכח את כל אלה שהיו חלק מייצור המכוניות שלנו ואנחנו נמשיך לתת את כל כולנו כדי לייצר מכוניות טובות מתמיד ולהעלות חיוכים על פניהם של לקוחותינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה