בעולם

עשרות אלפים בהפגנת תמיכה בניו יורק למען ישראל

מאוחדים למען ישראל: רבבות השתתפו בעצרת בניו יורק למען ישראל ובדרישה לשחרור החטופים
מערכת ice | 
עצרת תמיכה בישראל, ניו יורק (צילום פדרציית ניו יורק UJA)
עשרות אלפים מהקהילה היהודית בניו יורק צעדו הלילה ולקחו חלק בעצרת שהתקיימה בסנטרל פארק לציון חודש לטבח בעוטף ישראל. מנכ"ל פדרציית ניו יורק, אריק גולדשטיין, אמר: "הטבח הברברי הזה זעזע את כולנו, אבל הוא גם איחד אותנו. לא נשכח לעולם את מי שנשרפו חיים, נאנסו ונרצחו ובאכזריות, אבל יש רבים מדי כבר היום שמנסים להכחיש ולהתכחש. לא נאפשר זאת ולא נעצור עד שאחרון החטופים יחזור לביתו!".
בחודש האחרון, גייסה פדרציית ניו יורק יותר ממיליארד שקל למען ישראל. מנכ"ל הפדרציה בישראל, איציק שמולי: "אנחנו כאן כדי לוודא שהטבח הנורא הזה ייזכר לעד וכדי להבטיח שנחזק ונתמוך בכל מקום שבו ינסו לפגוע בנו. בישובי עוטף ישראל וגבול הצפון, בקהילות ובערים הקולטות את המפונים, הארגונים הפועלים למען משפחות החטופים ולמען חיילי צה"ל. בשבועות האחרונים העברנו כ-130 מיליון ש"ח וזוהי רק ההתחלה".
בלוס אנג'לס דווח הלילה כי פול קסלר, יהודי בן 69, הוכה למוות ע"י מפגין פרו פלסטיני. ראשי פדרציית ניו יורק הביעו זעזוע מהמקרה ומגילויי השנאה והאנטישמיות ההולכים ומתרבים. הפדרציה פועלת בנושא מול הממשל ובמקביל בתוך הקמפוסים האקדמיים במדינה. מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר השתתף גם הוא בעצרת והודיע שיקצה תקציב של מיליארד דולר נגד פשעי שנאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה