בארץ

חומות העיר העתיקה בירושלים הוארו בתמונות החטופים

הערב האירה עיריית ירושלים את חומות העיר העתיקה בתמונות החטופים: "מתפללים לחזרתם הביתה"
מערכת ice | 
תמונות החטופים על חומות העיר העתיקה בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
30 יום עברו מאז נחטפו 240 ישראלים לרצועת עזה במהלך מתקפת הטרור הקטלנית על יישובי העוטף, האירה הערב עיריית ירושלים את חומות העיר העתיקה בתמונות החטופים. ראש העיר משה ליאון כתב בדף האינסטגרם שלו: "30 יום בשבי חמאס, הארנו הערב את חומות העיר העתיקה בתמונותיהם של החטופים, מתפללים לחזרם הביתה במהרה".
כזכור 240 ישראלים נחטפו במהלך מתקפת הטרור על יישובי העוטף שהתרחשה ב-7.10 במהלכה נרצחו לא פחות מ-1,400 ישראלים ונפצעו אלפים נוספים. צה"ל פתח במלחמת "חרבות ברזל" במטרה להשמיד את יכולות החמאס שהגיב בירי רקטות מאסיבי לישובי המרכז והדרום. גם גזרת לבנון התחממה במהלך ימי הלחימה.

מחר ייצאו משפחות החטופים לבריסל וייפגשו עם נציגי האיחוד האירופי ונאט"ו, במהלך הפגישה ידרשו המשפחות שיגובו גם בשר החוץ אלי כהן ושר התפוצות עמיחי שיקלי מהנציגים האירופיים לפעול למען שחרור החטופים. הם אף יערכו טקס אזכרה גדול לציון 30 יום לטבח, בבית הכנסת הגדול בבריסל לזכר 1,400 הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ולחיילים שנפלו במלחמת "חרבות ברזל". בטקס ישתתפו מאות אנשים ובהם המשפחות חברי המשלחת, חברי הפרלמנט האירופי, הקהילה היהודית, שגרירים של מדינות באיחוד האירופי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה