בעולם

הקומיקאי והשחקן האהוב הלך לעולמו: ״אהבתי את כולכם כל כך״

פי-ווי הרמן, הלך לעולמו ביום ראשון כתוצאה ממחלת הסרטן ממנה סבל. הוא היה בן 70 בלבד במותו: "אהבתי את כולכם כל כך, ונהניתי לעשות עבורכם אמנות"
מערכת ice | 
בית קברות (צילום shutterstock)
אבל גדול בארצות הברית. אחד הקומיקאים המוכרים ביותר, פול רובנס, שמוכר בעיקר בזכות הדמות שהייתה מרכז הקריירה שלו ב-40 השנים האחרונות, פי-ווי הרמן, הלך לעולמו ביום ראשון כתוצאה ממחלת הסרטן ממנה סבל. הוא היה בן 70 בלבד במותו.
בהצהרה לאחר מותו נכתב באינסטגרם: "בבקשה, קבלו את התנצלותי על כך שלא פרסמתי את מה שעברתי בשש השנים האחרונות. תמיד הרגשתי כמות עצומה של אהבה וכבוד מהחברים, המעריצים והתומכים שלי. אהבתי את כולכם כל כך, ונהניתי לעשות עבורכם אמנות".
עוד צוין מטעם משפחתו: "אתמול בלילה נפרדנו מפול ראבנס, שחקן, קומיקאי, סופר ומפיק אמריקאי אייקוני שדמותו האהובה פי-ווי הרמן שימחה דורות של ילדים ומבוגרים בחיוביות שלה ובאמונה בחשיבותו של טוב לב. פול נלחם באומץ ובפרטיות בסרטן במשך שנים עם העקשנות והשנינות שלו. הוא יחיה לנצח בפנתיאון הקומדיה ובלבבותינו כאדם בעל אופי יוצא דופן ונדיבות רוח". 

יש לציין כי רובנס החל את הקריירה שלו בתחילת שנות ה-70, אבל התהילה שלו התרכזה במיוחד בשנות ה-80 אז התפרסם עם "The Pee-wee Herman Show",  המופע היה ללהיט ענק וזכה להצלחה אדירה ומילא אולמות, כשבהמשך אף כיכב בסרט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה