בעולם

סיימון קאוול עבר טיפול מיוחד בקליניקה ישראלית

ברטוב התרגשה מהביקור של האורח המיוחד, העלתה תמונה לצד קאוול בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אחד מהאייקונים שלי בכל הזמנים! היה תענוג להכיר אותך ולטפל בעור שלך!"
מערכת ice | 
סיימון קאוול וקרן ברטוב (צילום אינסטגרם)
בזכות שילוב יוצא דופן של ידע מקצועי, עדכנות מקיפה במחקרים מדעיים רלוונטיים, שיטות טיפול חדשניות, ניסיון עשיר של שנים, חיבור רגשי וגישה מותאמת אישית – מובילה קרן ברטוב את תחום הקוסמטיקה בישראל. כשהיא חדורת מוטיבציה ובעלת רצון לעזור ולפתור מצבי עור ובעיות עור שונות, מפתחת ומשכללת גורו הטיפוח באופן תדיר שיטות טיפול אפקטיביות הנשענות על יותר מ-50 טכנולוגיות רפואיות מתקדמות מכל העולם, שעברו כולן מחקרים קליניים והוכיחו את עצמן באינספור מקרים.
אחת מהקליניקות הללו, נמצאת בלונדון ומי שפקד את אותה היום (רביעי), הוא מפיק טלוויזיה ומוזיקה המפורסם, סיימון קאוול. ברטוב התרגשה מהביקור של האורח המיוחד, העלתה תמונה לצד קאוול בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אחד מהאייקונים שלי בכל הזמנים! היה תענוג להכיר אותך ולטפל בעור שלך!".
כל טיפול פנים מתחיל באבחון עור מקצועי בצירוף שאלון רפואי. לאחר אבחון העור, נקבע פרוטוקול הטיפול שמטרתו למקסם את התוצאות תוך התייחסות לכמה שיותר תחומים בטיפול אחד - מיצוק, הבהרה, טיפול באקנה, הענקת איזון, חיוניות והשבת הזוהר הטבעי לעור כל אלו מבוצעים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של גלי רדיו, אולטרסאונד, לייזרים ועוד, בשילוב המוצרים והתכשירים אותם פיתחה קרן ביחד עם המעבדות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה