בעולם

סילביו ברלוסקוני אושפז: האם מדובר בימיו האחרונים?

ימיו האחרונים? ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, אושפז היום (חמישי) כתוצאה מדלקת ריאות. רופאיו של ברלוסקוני בן ה-86 הודו כי הוא מתמודד עם מחלת סרטן הדם
מערכת ice | 
סילביו ברלוסקוני (צילום פייסבוק/ סילביו ברלוסקוני)
ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, סובל מזה זמן מסרטן דם כרוני ונמצא כעת בטיפול נמרץ בעקבות זיהום בריאותיו, גם מסרו היום (חמישי). ברלוסקוני בן ה-86 הובהל אמש לבית החולים סן רפאלה במילאנו, מה שהגביר את החששות לגבי בריאותו.
בהצהרתם הראשונה על מצבו, הרופאים אלברטו זנגרילו ופאביו צ'ירי חשפו כי ברלוסקוני אובחן בעבר כחולה בלוקמיה מיאלומונוציטית כרונית. הם לא ציינו מתי הסרטן זוהה לראשונה, ורק אמרו שהוא לא חריף.

"סילביו ברלוסקוני נמצא כעת בטיפול נמרץ לטיפול בדלקת ריאות", מסרו הרופאים והוסיפו כי המחלה קשורה לסרטן.
"כולנו רוצים להיות אופטימיים ומקווים שהאריה יחזור בקרוב לקחת אחריות על המסיבה. הוא המנהיג הפוליטי שלנו וכמובן שהוא אף פעם לא מוותר", אמר שר החוץ וסגן ראש הממשלה אנטוניו טאג'אני לערוץ הממלכתי RAI.
מפלגתו "פורצה איטליה" פרסמה הצהרה לפיה ברלוסקוני שוחח בבוקר עם בעלי ברית בכירים במפלגה וקרא ל"מחויבות מרבית" בפרלמנט. "המדינה צריכה אותנו", הוא צוטט.
ברלוקוני, שעשה את הונו מטלוויזיה מסחרית, סבל בשנים האחרונות מבעיות בריאות חוזרות ונשנות ויצא מאותו בית החולים רק בשבוע שעבר לאחר מספר ימים של טיפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה