בריאות

חברה ישראלית בתחום הטיפול בסרטן נכנסת לשת"פ אסטרטגי

על פי תנאי הסכם שיתוף הפעולה הקליני, אנלייבקס הסכימה לתקן את הניסוי הקליני שלב I/II המתנהל בחולים עם גידולים סרטניים מוצקים מתקדמים, כך שיכלול הערכת Allocetra בשילוב עם tislelizumab. הניסוי הוא רב-מרכזי, פתוח עם הגברת מינונים אשר צפוי לגייס עד 48 חולים עם גידולים סרטניים מוצקים מתקדמים בשני שלבים
מערכת ice | 
אורן הרשקוביץ (צילום יחצ)
אנלייבקס תרפיוטיקס מדווחת היום (שני) על שיתוף פעולה קליני עם חברת BeiGene להערכת הבטיחות והיעילות של Allocetra בשילוב עם tislelizumab - תרופה אנטי סרטנית מסוג inhibitor PD-1 לטיפול בחולים עם גידולים סרטניים מוצקים מתקדמים. "אנו שמחים לחקור את הפוטנציאל של Allocetra בשילוב עם tislelizumab", ציין יו"ר אנלייבקס שי נוביק. "אנו מצפים לשלב את tislelizumab בניסוי הקליני שלב I/II המתנהל שלנו".
"גישות המשלבות קומבינציות תרופתיות למלחמה בסוגי סרטן קשים-לטיפול הוכחו היסטורית כחשובות במתן טיפולים טובים יותר לחולים", ציין מנכ"ל אנלייבקס ד"ר אורן הרשקוביץ'. "אנו מאמינים כי הנתונים הפרה-קליניים שנצפו עד היום עבור Allocetra, עם תכונות מודולציה ייחודיות של מקרופאגים ותרופות אנטי סרטניות, תומכים בהערכת השילוב בטיפול בחולים של tislelizumab ו-Allocetra".
על פי תנאי הסכם שיתוף הפעולה הקליני, אנלייבקס הסכימה לתקן את הניסוי הקליני שלב I/II המתנהל בחולים עם גידולים סרטניים מוצקים מתקדמים, כך שיכלול הערכת Allocetra בשילוב עם tislelizumab. הניסוי הוא רב-מרכזי, פתוח עם הגברת מינונים אשר צפוי לגייס עד 48 חולים עם גידולים סרטניים מוצקים מתקדמים בשני שלבים.
בשלב הראשון יבחנו מינונים הולכים וגדלים של Allocetra לבדה הניתנת בווריד (IV) או לחלל הבטן (IP) פעם בשבוע במשך 3 שבועות רצופים. בשלב השני יבחנו מינונים הולכים וגדלים שלAllocetra, דרך הווריד או לחלל הבטן, בשילוב עם תרופה אנטי-סרטנית PD-1. BeiGene תדאג לאספקה קלינית של tislelizumab עבור הניסוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה