בעולם

מפגינים אנטישמיים השתוללו מחוץ למחזמר החדש בברודווי: "מכוער ומפחיד"

סרטון שפורסם בטוויטר, מראה מפגינים אנטישמים, המכנים עצמם התנועה הלאומית-סוציאליסטית, זועקים רטוריקה מלאת שנאה מחוץ לתצוגה מקדימה של המחזמר המספר את סיפורו האמיתי של עובד המפעל היהודי ליאו פרנק
מערכת ice | 
הנאצים עדיין מחייכים. Hooligans (צילום יח"צ)
תקרית אנטישמית מזוויעה, התרחשה אמש (שלישי), כאשר קבוצה של ניאו-נאצים מחו על המחזמר "מצעד" מחוץ לתיאטרון ברנרד ב. ג'ייקובס. המחזמר זוכה הטוני, מספר את סיפורו האמיתי של עובד המפעל היהודי ליאו פרנק, שנכלא שלא כדין בשנת 1913 בג'ורג'יה, לאחר שהואשם באונו ורצח של ילדה בת 13. הוא נחטף מהכלא ונעשה בו לינץ'. תצוגות מקדימות החלו אמש, כאשר ההרצה הרשמית תתחיל ב-16 במרץ.
סרטון שפורסם בטוויטר, מראה מפגינים אנטישמים, המכנים עצמם התנועה הלאומית-סוציאליסטית, זועקים רטוריקה מלאת שנאה. "אתה רוצה את האמת לגבי מי אתה הולך לראות הלילה", צעק אחד מחברי הקבוצה. "אתה משלם 300 דולר כדי ללכת לסגוד לפדופיל, אולי גם תדע על מה אתה מדבר". "רומנטיזציה לפדופילים, וואו, ליאו פרנק," צעק אחר. רשתות אחרות דיווחו שחברי התנועה קראו, "ליאו פרנק הוא פדופיל יהודי" בעוד שאחרים החזיקו כרזה שכותרתה "ליאו פרנקלי היה פדו".
מפיקי המחזמר פרסמו הצהרה בגנות התקרית: "אם יש ספק שנותר שם בחוץ לגבי הדחיפות של לספר את הסיפור הזה ברגע זה בהיסטוריה, השפלה המוצגת הלילה צריכה להפסיק את זה", אמרו המפיקים בהצהרה ל"פיפל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה