בעולם

פיגוע נוסף מחוץ לבית כנסת: שני מקרי ירי ב-24 שעות

משטרת לוס אנג'לס הודיעה שנעצר אדם שחשוד שירה אל עבר בית כנסת ופצע 2 אנשים
מערכת ice | 
שוטרת (צילום shutterstock)
משטרת לוס אנג'לס הודיעה הבוקר (שישי) שנעצר אדם שחשוד שירה אל עבר בית כנסת ופצע 2 אנשים. החוקרים סבורים שמדובר במתקפה על רקע אנטישמי. משטרת לוס אנג'לס טרם חשפה את פרטי החשוד אך גורם שמעורה בפרטים מסר לעיתון "לוס אנג'לס טיימס" שליורה יש עבר של תקיפות על רקע אנטישמי.
במהלך המעצר תפסו אצלו אקדח ורובה. טרם התגלו הפרטים על איך הוא נעצר אך המשטרה מסרה שהוא נעצר מזרחית ללוס אנג'לס במחוז ריברסייד לאחר שהתבררה הזהות שלו.
מצבם של שני היהודים שנורו עדיין לא ידוע אך בתקשורת המקומית הודגש כי כרגע הם לא עומדים בפני סכנת חיים. המתקפה עוררה חשש גדול בקרב משטרת לוס אנג'לס מכיוון שמקרה הירי מגיע ברקע של גל אנטישמיות גואה. משטרת לוס אנג'לס הגבירה את האבטחה ליד המוסדות היהודיים ותמשיך לעשות זאת על מנת לקחת מקדם בטיחות.
ראש העיר מסרה: בתקופה של עלייה באנטישמיות, פעולות שכאלו מעוררות דאגה. רק בדצמבר האחרון עמדתי לא הרחק מהמקומות שבהם התרחשו המקרים הללו כשחגגנו את הלילה הראשון של חג החנוכה. כעת, ההבטחה שלי לקהילת פיקו-רוברטסון ולעיר לוס אנג'לס בכללותה, היא שניאבק בתקיפות בשנאה הזו, ונפעל יום-יום על מנת להביס אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה