בעולם

דה נירו בהלם: מי גנב לו את מתנות חג המולד?

דה נירו ששהה בביתו שכור במנהטן בזמן הפריצה לא שם לב כלל להתרחשויות, אלא שהעובדה שמדור בפורצת סדרתית הביאה את המשטרה לשים עליה יד
מערכת ice | 
רוברט דה נירו בתכנית 'עובדה' (צילום: באדיבות קשת, ערוץ 2) (צילום באדיבות קשת, ערוץ 2)
פורצת סדרתית נתפסה בבית העיר השכור של רוברט דה נירו במנהטן ביום שני - בזמן שהיא מתעסקת באייפד ובמתנות של השחקן המפורסם מתחת לעץ חג המולד שלו, אמרו מקורות אכיפת החוק ל-The Post.
על פי החשד, שניס אבילס, בת 30, התגנבה במורד חדר מדרגות המוביל למרתף זוכה האוסקר בת ה-79 באפר איסט סייד בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר ודחפה את דרכה פנימה באמצעות צינור או מוט מתכת, לפי המשטרה והמקורות. .
שוטרים עירניים עם צוות הבטיחות הציבורית של המחוז ה-19 של NYPD השגיחו על אבילס - "פורץ ידוע" עם לפחות 26 מעצרי עבר על גיליון הראפ שלה. היא נצפתה מנסה לפתוח דלתות למבנים מסחריים בשכונה לפני שהגיעה לבית העירוני, אמרו המקורות.
השוטרים נגררו אחריה לתוך ביתה של דה נירו ומצאו אותה בקומה השנייה - מפשפשת עם האייפד שלו, לפי מקורות.
"היא גנבה מתנות חג המולד", הוסיף גורם במשטרה. יש תמונות של הכוכב בכל רחבי בבית שמושכר בתעריף של 69,000 דולר לחודש, לפי המקורות - אבל השחקן עצמו היה למעלה ישן באותה עת. אף אחד בפנים - כולל בתו של השחקן שהייתה בחדר שינה - לא ידע מה קורה, אמרו המקורות.
אבילס הואשם בפריצה - תוספת לגיליון ראפ ארוך שכבר כולל לפחות 16 מעצרים השנה בלבד, לפי מקורות.
במקרים האחרים שאווילס הועמדה לדין באשמת שתי פריצות של קווינס רק ביום רביעי שעבר ושוחרר ללא ערבות, על פי רישומים ומקורות.
באותם מקרים היא הואשמה בגניבת 1,000 דולר במזומן מכנסיית סנט פטריק ב-Dutch Kills ב-23 באוקטובר ובפיזור דירה ב-1 באוקטובר, תוך כדי יציאה עם כרטיס חיוב, שבהמשך השתמשה בכרטיס כדי לחייב יותר יותר מ-$50 ב-7-11 המקומי, לפי התלונה הפלילית נגדה.
אבילס נאסף גם בגלל שש פריצות לפחות במחוז ה-19 - המכסה את האפר איסט סייד - בין ה-25 בנובמבר ל-8 בדצמבר, אמרו המקורות.
היא הועמדה לדין בבית המשפט הפלילי במנהטן ב-9 בדצמבר, שם הורה השופט פול מקדונל על ערבות של 5,000 דולר במזומן לאחר שהתובעים ביקשו שהסכום יוגדר על 35,000 דולר, כך מסרה משרד התובע המחוזי.
שופט בית המשפט הפלילי במנהטן, ג'ונתן סווטקי, שקיבל את התיק, הסכים לשחרר את אבילס לתוכנית גמילה מסמים בת 28 יום במתקני הטיפול ב- Cornerstone ב-13 בדצמבר, אמרו התובעים.
משרד התובע המחוזי הסכים למהלך מתוך הבנה שאווילס יהיה במעצר של מרפאת הגמילה, אמרו התובעים. אבל היא דילגה על הופעתה הבאה בבית המשפט והוצא צו מעצרה יומיים לאחר מכן.
כשהובלה מתחנת לנוקס היל באזיקים ביום שני אחר הצהריים, אבילס - שלעתים הבליח חיוך למצלמות - טען שהיא חפה מפשע. "לא הלכתי לבית של רוברט דה נירו", אמרה לכתבים, והוסיפה ברפרוף, "לא רצחתי אף אחד".
המשטרה מסרה כי ישנם סימנים לכך שהחשוד - שהמתין להארכת מעצר ביום שני בלילה - פרץ לבית העירוני. נראה שהדלת הייתה נעולה באותו זמן, אמרו השוטרים.
דה נירו, בינתיים, היה סגור בבית רוב היום - עד שחלף על פני עיתונאים ונכנס לתוך קאדילק אסקלייד ממתינה בסביבות השעה 16:30, אוחז קלסר לניירת ולובש צעיף פסים שחור ואפור, כיפה שחורה ונעלי ריצה ספורטיביות.
הוא אמר שהוא עושה "בסדר" וענה, "כן, אני בסדר. תודה", כשכתב שאל אם הוא בסדר. נשאל על הפשע, כוכב "השור הזועם", ניו יורקר לכל החיים, ירה בחזרה, "תוכל לקרוא על זה בעיתון".
הפעילות הנוספת היחידה בבית במהלך יום שני היו שוטרים בזירת פשע שבאו והולכים, מסגר שהחליף את המנעולים - ויציאה של צוות לשמונה שקיות של טייק אאוט מנבו, מסעדת הפיוז'ן היפנית שהשחקן היה שותף להקים.
כ-15 דקות לאחר מכן, דה נירו קיבל משלוח גם ממאפיית דומיניק אנסל, יצרנית התפוח הגדול המפורסמת של "הקרונוט".
לפני מסע הגניבה לכאורה של אבילס החודש והאחרון, החשוד בעל האצבעות הדביקות התמודד עם כתב אישום בגין שלוש פריצות נפרדות במנהטן, המתוארכות לאוגוסט.
אלה כללו שוד ב-11 באוקטובר, שבו לכאורה בעל בית בן 68 מצא אותה מסתתרת מאחורי המקרר שלו כשהתעורר והבין שהארנק שלו נעדר משולחן הלילה שלו, לפי תלונה פלילית. לפי החשד, הוא תפס את הגנבת מתחבאת מאחורי המקרר שלו ונקלע עמה לקטטה ודקר אותה ברגלה, נכתב בתלונה.
ב-3 באוקטובר, על פי החשד, Aviles פרץ לדירה של אישה והסתלק עם תיק, 200 דולר במזומן, טבעת ופריטים נוספים. הקורבן סיפרה למשטרה שהיא התעוררה וראתה את הגנב נכנס דרך דלת הכניסה שלה - אבל כל כך פחדה שהיא נשארה במיטה וצפתה איך החשוד שודד אותה, לפי התלונה.
אבילס הואשם גם בגניבת 2,000 דולר בקופונים ממרכז קהילתי ברחוב 70 ב-19 באוגוסט, כך עולה מהרישומים.
השחקן האגדי מכר את ביתו בעיר ווסט וילג' של 37 שנים תמורת 9.5 מיליון דולר בשנת 2012. הוא עבר לביתו בצפון מדינת ניו יורק במהלך המגיפה.
דה נירו ואשתו השחקנית גרייס הייטאואר הגישו בקשה לגירושין ב-2018 לאחר 20 שנות נישואים. השניים חולקים בת שנולדה ב-2011.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה