משפט

הבמאי זוכה האוסקר יפצה במיליונים אישה שהאשימה אותו באונס

הבמאי זוכה האוסקר פול האגיס, הפסיד לאחרונה בתביעה אזרחית שהוגשה כנגדו על ידי אישה שטוענת כי הוא אנס אותה, ונדרש לשלם לה פיצויים בסך של 7.5 מיליון דולר. וזו ממש לא הפעם האחרונה שהוא מסתבך עם נשים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
הבמאי זוכה האוסקר פול האגיס, הפסיד לאחרונה בתביעה אזרחית שהוגשה כנגדו על ידי אישה שטוענת כי הוא אנס אותה, ונדרש לשלם לה פיצויים בסך של 7.5 מיליון דולר, כך על פי דיווח ברשת BBC.
חבר המושבעים במשפט שהתנהל במשך שבועיים ונערך בניו יורק מצא אותו אחראי בכל שלושת הסעיפים שיוחסו לו. התובעת, אשת יחסי ציבור בשם היילי בריסט, האשימה כי התקרית התרחשה בביתו של האגיס במהלך שנת 2013, אחרי הצגת בכורה של סרט. היא טוענת שהוא כפה עליה יחסי מין, זאת על אף שהביעה התנגדות מוחלטת לכך.
מנגד, האגיס בן ה-69, שכזכור כתב את התסריטים לסרטים מצליחים במיוחד כמו "מיליון דולר בייבי" ו"התרסקות", אותו גם ביים, ממשיך להכחיש על הסף את ההאשמות נגדו. הוא טען כי כל מה שאירע ביניהם היה בהסכמה מלאה של בריסט. בנוסף אליה, נגד האגיס עלו טענות מעוד שלוש נשים נוספות במהלך שנת 2018. 
המקרים המדוברים התרחשו בין 1996 ל-2005, וכל המתלוננות היו נשים צעירות שעשו את צעדיהן הראשונים בתעשייה, שלטענתן הוא ניצל זאת, קבע עמן פגישות בארבע עיניים ותקף אותן. ביוני האחרון הוא אף נעצר באיטליה בחשד לתקיפה מינית, אך במהרה הוא שוחרר והתיק נגדו נסגר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה