ויראלי

מחדל: סולן הלהקה זרק מיקרופון על מעריצה ופצע אותה קשה

אקסל רוז, סולן להקת גאנז אנד רוזס, זרק מיקרופון לקהל כחלק ממסורת שנמשכת 30 שנה ופגע במעריצה שנפצעה קשה ופונתה לבית החולים: "הרגשתי שהפנים שלי נבלעות"
מערכת ice | 
המעריצה שנפגעה בעבודה (צילום טוויטר)
לסולן להקת גאנז אנד רוזס, אקסל רוז, יש מסורת שנשמרת כבר 30 שנה, בה בכל הופעה הוא זורק את המיקרופון שלו לקהל. אלא שבמופע שנערך בשבוע שעבר באוסטרליה, הוא פגע עם המיקרופון ישירות בפניה של מעריצה שהגיעה ליהנות מההופעה, רבקה האווי.
הוואי נפצעה קשה בפניה וסבלה מפנסים בשתי עיניה, כמו גם שטפי דם וחבלות קשות מאוד. האווי סיפרה לתקשורת בארצות הברית: "הייתי באזור היהלום, אז זה לא אפילו שהייתי ישר מקדימה. זה היה השיר האחרון במופע, 'Take Me Down To Paradise City'. במוח שלי חשבתי שאומיגאד, הפנים שלי נבלעות. מה אם זה היה זז כמה סנטימטרים ימינה או שמאלה? יכולתי לאבד עין. מה אם זה היה פוגע לי בפה והייתי שוברת שיניים? אם הראש שלי היה מסתובב וזה היה פוגע ברקה, במפרקת, זה יכול היה להרוג אותי".
הזמר ושאר הלהקה עודכנו במקרה בשישי האחרון, ורוז שחרר הצהרה ברשתות: "הובא לידיעתי שאחת המעריצות שלנו נפגעה באחת ההופעות שלנו כי ככל הנראה היא נפגעה מהמיקרופון שזרקתי בסוף המופע, כפי שאני עושה כמיטב המסורת וזורק אותו למעריצים. כמובן שאנחנו לא רוצים שאף אחד ייפגע בכל דרך שהיא באף אחת מההופעות שלנו, בשום מקום".
רוז הוסיף: "המסורת במסגרתה אני זורק את המיקרופון לקהל כבר במשך 30 שנה תמיד הרגישה משהו שהמעריצים מכירים ורוצים בה, הם רוצים מאוד לתפוס את המיקרופון", אמר. "כמובן שאנחנו רוצים שכולם יהיו בטוחים ולכן מעתה והלאה נימנע מלזרוק את המיקרופון למעריצים שלנו במהלך הופעות. לצערי יש כאלה שבחרו מסיבותיהם שלהם להתייחס לעניין הזה ולדיווחים בצורה שלילית ולא אחראית שרחוקה מאוד מהמציאות. אנחנו מקווים שהציבור וכמובן הקהל שלנו יבינו שלפעמים דבר כזה פשוט קורה. תודה לכולם על ההבנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה