תרבות ופנאי

עולם המוזיקה מתאבל: סולנית הלהקה האהובה הלכה לעולמה

כריסטין מקווי, חברת להקת פליטווד מק האגדית, הלכה היום לעולמה בגיל 79. "היא הייתה באמת יחידה במינה, מיוחדת ומוכשרת ללא מידה. היא הייתה המוזיקאית הכי טובה שיכולה להיות לכל אחד בלהקה שלו והחברה הכי טובה שיכולה להיות לכל אחד בחייו", נמסר מהלהקה
מערכת ice |  3
פליטווד מק (צילום יחצ)
כריסטין מקוו, חברת הלהקה האגדית - פליטווד מק, הלכה לעולמה היום (ד') בגיל 79, כך מסרה משפחתה. בהצהרה בפייסבוק נאמר: "בשם משפחתה של כריסטין מקווי, בלב כבד אנו מודיעים לכם על מותה של כריסטין. היא נפטרה בשלווה, בבית החולים הבוקר, יום רביעי, 30 בנובמבר 2022, בעקבות מחלה קצרה. היא הייתה בחברת משפחתה. אנו מבקשים מכם לכבד את פרטיות המשפחה בתקופה כואבת במיוחד זו ואנו רוצים שכולם ישמרו את כריסטין בליבם ויזכרו את חייה של בת אנוש מדהימה ומוזיקאית נערצת, שהייתה אהובה באופן אוניברסלי. תנוחי על משכבך בשלום, כריסטין מקווי".
להקת הרוק הבריטית-אמריקאית, שנוסדה בלונדון ב-1967, מכרה יותר מ-100 מיליון תקליטים ברחבי העולם, מה שהפך אותם לאחד ההרכבים המצליחים ביותר אי פעם. השירים הידועים ביותר שלהם כוללים את Dreams, Go Your Own Way ו- Everywhere.
הלהקה ספדה לזמרת-יוצרת בטוויטר: "אין מילים לתאר את העצב שלנו על פטירתה של כריסטין מקווי. היא הייתה באמת יחידה במינה, מיוחדת ומוכשרת ללא מידה. היא הייתה המוזיקאית הכי טובה שיכולה להיות לכל אחד בלהקה שלו והחברה הכי טובה שיכולה להיות לכל אחד בחייו. היה לנו כל כך הרבה מזל לחלוק חיים איתה. בנפרד וביחד, הוקירנו את כריסטין עמוקות ומודים על הזיכרונות המדהימים שיש לנו ממנה. היא תחסר כל כך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הסןלנית היחידה הייתה סטיבי ניקס..רק באיזה שיר או שתיים
    אחד.. 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא הייתה סןלנית ..בעיקר היא הייתה קלידנית ושירת ליווי
    סגור
  • 2.
    מותה של המוסיקאית
    Didibart 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכאב ובצער רב קראתי על מותה של המוסיקאית והזמרת של הלהקה האהובה עליי מאז הקמתה .יהי זכרה ברוך .
    סגור
  • 1.
    הלהקה הכי טובה בכל הזמנים (ל"ת)
    דורי 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור