בעולם

למה שון פן נתן לנשיא אוקראינה את האוסקר שלו?

ולדימיר זלנסקי ושון פן נפגשו באוקראינה ולשחקן הייתה הפתעה, הוא מסר את אחד מפרסי האוסקר בהם זכה וביקש "כאשר תנצח, תחזיר לי את הפסל". בתמורה השחקן זכה בפרס אוקראיני נחשב
מערכת ice | 
ולדימיר זלנסקי (צילום ABC News)
במהלך ביקורו של השחקן זוכה האוסקר שון פן בקייב הוא מסר לנשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי את אחד מפרסי האוסקר בו זכה. "זה רק סמל של משהו טיפשי, אבל אני יודע שזה פה אתך, אני ארגיש יותר טוב עם הקרבות", אמר פן בשיחה עם זלנסקי. "כאשר תנצחו, תחזיר לי את הפסל למליבו", הזמין השחקן את הנשיא האוקראיני.
פן זומן לקייב על מנת לקבל את פרס סדר ההצטיינות מהדרגה השלישית על תמיכתו באוקראינה בעקבות הפלישה הרוסית. השחקן, אשר הוא אחד הקולות הבולטים כנגד הפלישה הרוסית, אף הוחרם על ידי הקרמלין, ביחד עם בן סטילר, כתוצאה מכך.
זלנסקי, אשר בתחילה סרב לקבל את הפרס, כתב לאחר המעמד המרגש כי "שון הביא את פסל האוסקר כסימן של תקווה לניצחון של אוקראינה שלנו. הוא יישאר באוקראינה עד שהמלחמה תסתיים". הזמנתו של הנשיא האוקראיני היה גם על מנת להציג את שמו של השחקן ההוליוודי ב"הליכת האמיצים" בקייב, הדומה לשדרה הכוכבים בהוליווד, שם מכבדים אנשים ממדינות אחרות שמובילים ומייצגים את התמיכה באוקראינה.
יש לציין כי פן נכח באוקראינה, בעת צילומי סרט דוקומנטרי, ב-24 בפברואר בזמן הפלישה הרוסית. הוא היה אחד מאלפי האנשים שהלכו רגלית לפולין לצורך יציאה מהמדינה. פן זכה בשני פרסי אוסקר על היותו השחקן הטוב ביותר (2003- מיסטיק ריבר, 2008- מילק) ולא ידוע איזה מהפרסים הוא מסר לנשיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה