בעולם

בתי המרקחת יקרסו? הרשת שמציעה תרופה עד הבית ב-30 דקות

רשת הענק האמריקאית וולמארט משיקה שירות חדש: משלוח תרופות מרשם בתוך 30 דקות. הדבר עלול להכות מכה ניצחת את רשתות הפארם בארה"ב שגם כך סופגות ירידה במכירות, כמו וולגרינס ו-CVS
מערכת ice | 
רוקחים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
רשת הענק האמריקאית וולמארט, שכבר מתחרה מזמן ברשתות בתי המרקחת בארה"ב ותורמת לקריסתן, משיקה שירות חדש שיכול להכות אותן עוד יותר: משלוח תרופות מרשם עד הבית בזמן קצר. החברה מציעה ללקוחותיה למלא מרשמים - ולקבל גם מצרכים במשלוח אחד. השירות החדש נולד מתוך בקשות רבות מצד הלקוחות, כפי שנמסר בהודעה לעיתונות.
"טוב שיש לנו אפשרות לספק תרופות הכרחיות יחד עם כל מה שצריך כדי להרגיש טוב יותר," אמר טום וורד, סמנכ"ל האי-קומרס של וולמארט ארה"ב.
לפי CNN, השירות, שכבר פעיל בשש מדינות, צפוי להגיע ל-49 מדינות עד 2025, והערכות מדברות על כך שיגיע ליותר מ-86% מהמשפחות האמריקאיות. כיום, יש לוולמארט כמעט 4,600 סניפי בתי מרקחת ברחבי ארה"ב.
המהלך מגיע לאחר שנים של צמצומים משמעותיים ברשתות כמו CVS ו-Walgreens, שנאלצו להתמודד עם שינוי בהרגלי הצריכה ותחרות הולכת וגוברת. בין 2018 ל-2020, CVS סגרה 244 סניפים, וב-2021 הודיעה על סגירת 900 נוספים. לאחרונה, Walgreens הודיעה על סגירת כ-1,200 סניפים, בעוד ש-CVS מתכננת לקצץ כ-2,900 משרות.
בנוסף לתחרות מצד וולמארט, גם אמזון הצטרפה לשוק התרופות עם שירות משלוחים משלה ב-2020. בעת שהתרופות הקונבנציונליות נסוגות, רשתות בתי המרקחת כמו CVS ו-Walgreens מתקשות להתחרות במתחרים עם נוכחות חזקה במכירות אונליין.

המשלוחים יינתנו ללא עלות עבור חברי תוכנית Walmart+, ובשאר המקרים במחיר של 9.95 דולר להזמנה. עם זאת, תרופות הדורשות קירור ותרופות תחת פיקוח לא ייכללו בשירות זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה