בעולם

זה הנשיא שמביע תמיכה בקהילת הנובה: "אנו תומכים במדינת ישראל"

נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, נפגש עם מפיקי מיצג הזיכרון "06:29" של קהילת הנובה, והביע תמיכה בלתי מסויגת בישראל. המיצג משך מעל 300,000 מבקרים ומטרתו להנציח את הנרצחים ולתמוך בשורדים
מערכת ice | 
צילום יחצ
נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, נפגש עם מפיקי מיצג הזיכרון "06:29" של קהילת הנובה בבואנוס איירס, והביע את תמיכתו המלאה במדינת ישראל. במהלך המפגש, אמר מיליי כי הוא וארגנטינה כולה עומדים לצד ישראל, והדגיש את חשיבות המיצג לאור הטבח המחריד שאירע ב-7 באוקטובר. המיצג, המוצג במקביל בבואנוס איירס ובמקומות נוספים כמו לוס אנג'לס, נועד להנחיל את סיפור קהילת הנובה, להנציח את הנרצחים ותמוך במשפחות השכולות.
מאז שנפתח, המיצג משך מעל 300,000 מבקרים בצפון ודרון אמריקה, כולל אישים ידועים כמו טים וולז, סגן הנשיא המיועד בארה"ב, והמושל ג'וש שפירו, שביקרו במיצגים בלוס אנג'לס ובפילדלפיה. המיצג כולל פריטים מהפסטיבל, עדויות של שורדים וחדרים הממחישים את החיים בקהילה לפני ואחרי הטבח.

נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי ועומרי כוכבי מפיקי הנובה (צילום: דריו אפשטיין)
מיליי הזמין את נציגי קהילת הנובה לפגישה מיוחדת והודה להם על פעילותם. עומרי סאסי, מפיק הנובה, הדגיש את המטרה של המיצג להנציח את הנרצחים ולגייס משאבים לניצולים. אעות פיינגולד, במאית המיצג, ציינה את הייחודיות של המיצג בתהליך הרגשי שעובר כל מבקר.

נשיא ארגנטינה, חאבייר מיילי מארח את מפיקי ושורדי הנובה (צילום: דרין אפשטיין)
חברת פספורטכארד תרמה להטסת המשלחת הישראלית לארגנטינה, ובכך מבטיחה את התמיכה במטרות החשובות של קהילת הנובה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה