בעולם

שורדי טבח הנובה העידו בפני סטודנטים אמריקאים: "רדפו אותי במשך שעות"

צעירים ישראלים שהשתתפו במסיבת הנובה ושרדו את הטבח הנורא ב-7 באוקטובר שיתפו את הסיפור שלהם בפני סטודנטים אמריקאים שלא הכירו את אירועי הזוועה בחג שמחת תורה: "זאת הייתה התנגדות אם חמאס היו פוגעים בחיילים, הם פגעו באנשים חפים מפשע"
מערכת ice | 
אנטישמיות בעולם (צילום shutterstock)
שורדי טבח פסטיבל הנובה שיתפו והעידו בפני סטודנטים אמריקאים שפגשו בקמפוס באוניברסיטה בניו יורק.
בסרטון שפורסם השבוע בחשבונו של השחקן וכוכב ההסברה היהודי זאק סאג, הציג סאג לסטודנטים אמריקאים שני צעירים מישראל שניצלו מהטבח שהתרחש במסיבה הגדולה בה מצאו את מותם מאות מבלים ב-7 באוקטובר.
הצעירים שבילו במסיבה הסבירו לסטודנטים האמריקאים, שהיו משוכנעים שמדובר בפעולה לגיטימית, את האירוע הנורא כפי שהם חוו אותו. חלק מהם אף שינו את דעתם וטענו כי לא ידעו שישראל התנתקה מעזה בשנת 2005, וחלק הקשיבו לסיפור אך אמרו כי זה לא מספיק עבורם בשביל לחשוב אחרת.
 
נזכיר כי במהלך הקיץ האחרון השחקן וכוכב הרשת היהודי האמריקני זאק סאג פרסם סרטון הסברה שצילם ברמאללה, במהלכו ערך משאל רחוב ושאל את האזרחים הפלסטינים מה הם יודעים על ה-7 באוקטובר.
במהלך המשאל כל המשתתפים הצדיקו את מעשי הטבח בשמחת תורה, ואמרו כי העם הפלסטיני תומך בחמאס. אחת מהנשים שהתראיינו לסרטון אמרה כי מגיע ליהודים כל דבר שנעשה להם בגלל "המעשים הרעים שהם עושים". כשהשחקן היהודי ביקש להבין באיזה מעשים רעים היהודים מואשמים, מלבד היותם יהודים, אותה אישה לא ידעה מה לענות לו.
לאחר שפרסם את הסרטון לחשבונו ברשתות החברתיות, כתב זאק כי פלסטינים שפגש ברמאללה איימו להרוג אותו אם לא ימחק את הסרטונים שצילם: "כמעט לא יצאתי משם בחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה