ויראלי

הזמרת הגדולה נגד הנשיא: קליפ חדש שמסעיר את המדינה

לאלי אספוסיטו משחררת קליפ ושיר חדש בשם "Fanatico", עם התייחסויות בולטות לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, בעקבות העימותים ביניהם שהחלו לאחר שביקרה את מדיניות הממשלה הנוכחית ותקפה את צמצום התקציבים לאמנות
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
הריב בין הזמרת והשחקנית לאלי אספוסיטו לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי נמשך, כאשר אספוסיטו שחררה קליפ ושיר חדש בשם "Fanatico". בשיר מתייחסויות מרומזות לנשיא, אך קל לפספס את המילים והדימויים שמכוונים אליו. 
בקליפ, אספוסיטו עורכת אודישנים מול במה, כשהיא מוקפת במופיעים שונים, חלקם מחקים אותה. בשלב מסוים, מופיע אדם מבוגר עם שיער מאפיר ופיאות לחיים בולטות, שמתחיל לצעוק עליה בגסות, והדמיון למיליי ברור. הכפיל של הנשיא לובש ג'קט עור וחולצה מכופתרת כחולה, בדיוק כמו אלו של מיליי. אספוסיטו מגיבה לצעקותיו בשעמום, ונראה שהיא כמעט נרדמת, עד שאדם אחר מפנה אותו מהבמה.

צילום מסך מתוך יוטיוב
מילות השיר כוללות עקיצות כלפי מיליי: "אתה אוהב להתנהג כאילו אין לך מושג מי אני, ואני יודעת שיש לך פוסטר שלי בחדר שלך". מיליי ביקר את אספוסיטו במספר נאומים, תוך שהוא טוען שאינו מכיר אותה. המעריצים לא פספסו את הרמיזות בשיר, כשהם מגיבים בתגובות כמו "מיליי שם את השיר הזה כרינגטון".
הסכסוך בין השניים החל לאחר שאספוסיטו ביקרה את מדיניות הממשלה הנוכחית, והעימותים הפומביים ביניהם נמשכים מאז.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה