תרבות ופנאי

נשיא ארגנטינה תקף את הזמרת לאלי אספוסיטו: "טפילה"

סכסוך חדש בארגנטינה: הנשיא חאבייר מיילי מתבטא בימים האחרונים במילים קשות כנגד הזמרת והשחקנית הארגנטינאית לאלי אספוסיטו ("קטנטנו", "כמעט מלאכים"). בין היתר, כינה אותה "טפילה". זאת, לאחר שיצאה נגדו בעקבות הודעתו כי יצמצם את הוצאות הממשלה על תרבות וסיוע לאמנים. לאלי: אני מזמינה אותך אותך לכל אחת מההופעות שלי, אתה תהנה, אני מבטיחה לך"
רוני שיינר | 
לאלי אספוסיטו (צילום דינה דדשב)
נשיא ארגנטינה, חאבייר מיילי, המכהן בתפקידו מדצמבר האחרון, הודיע לאחרונה כי בכוונתו לצמצם את הוצאות הממשלה על תרבות וסיוע לאמנים מקומיים. 
דברים אלה עוררו את זעמה של הזמרת והשחקנית לאלי אספוסיטו, כוכבת הטלנובלות "פינת אור", "קטנטנות" ו"כמעט מלאכים", שזכתה במהלך הקריירה בפרסים רבים. 

כעת, הנשיא מוביל מתקפה כנגד הזמרת הארגנטינאית הפופולארית, דרך הטלוויזיה, הרדיו ואתרי האינטרנט. זאת, למרות שלאלי היא לא הכוכבת היחידה שנקטה עמדה וגם לא נחשבת לביקורתית ביותר כלפיו. הנשיא, גם פורסם, רואה בלאלי את מי שמגלמת עבורו את כל מה שהוא מתעב: היא מתקדמת, פמיניסטית, מגינה על הפלות חוקיות וזכויות מיעוטים. 
ברביעי האחרון הנשיא התארח בתוכנית טלוויזיה ובה מתח ביקורת על כספי הציבור שלאלי מקבלת עבור התוכניות שלה. ביום למחרת, כינה אותה "טפילה" ופרסם (ובהמשך מחק) ממים שנוצרו מבינה מלאכותית, בהם היא מופיעה עם שקית מלאה בדולרים ונמלטת מילדים מורעבים. מאז המשיך והתבטא כנגדה גם בתוכנית רדיו בה התארח. 
עשרות אמנים וידוענים ארגנטינאים הביעו תמיכה בלאלי, שפרסמה תגובה משלה: "אדוני הנשיא, אני בת 32 ואני עובדת כבר 22 שנה. זה אפשר לי ללמוד, להרוויח כסף כדי לסייע למשפחתי ואפילו לרכוש בית משלי, משהו שלצערי לא אפשרי עבור רבים מהצעירים בארצנו". 
לאלי המשיכה וכתבה: "תרבות לא רק מייצרת עבודה, אלא בונה את הזהות של העם. ראיתי בתקשורת שאתה מטיל ספק במקצועיות שלי על הבמה. בלי שום אירוניה, אני מזמינה אותך לכל אחת מההופעות שלי, מתי שתרצה. זה יהיה תענוג לארח אותך ואתה תהנה, אני מבטיחה לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה