בעולם

"ביבי אמר לי שהוא לא מקשיב לביידן": טראמפ בחשיפה דרמטית

בעוד יותר משבועיים לבחירות בארה"ב ונדמה שהמלחמה בישראל ממשיכה לככב בקמפיינים של שני המועמדים. המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, חשף פרטים על השיחה שקיים נתניהו אחרי חיסול סינוואר: "ביבי אמר לי שהוא לא מקשיב לביידן"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, בנימין נתניהו (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בזמן שסגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב קמלה האריס תועדה כשהיא מסכימה עם מפגין פרו-פלסטיני שטען שישראל מבצעת "רצח עם" בעזה, המתחרה שלה טראמפ חשף את השיחה שקיים עם ראש הממשלה נתניהו לאחר חיסול סינוואר.
המועמד הרפובליקני לנשיאות, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אמר הלילה (בין שבת לראשון), בעצרת בחירות שערך בפנסילבניה שראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר אליו ביממה האחרונה. 
בשיחה נתניהו טען שהוא "לא מקשיב" לנשיא ארה"ב המכהן ג'ו ביידן. לדבריו: "ביבי התקשר אליי, וזה מדהים. הוא אמר שהוא לא מקשיב לביידן. אם היה מקשיב ישראל לא הייתה במצב שבו היא נמצאת".
 
טראמפ לא שכח את המתחרה שלו המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס ואמרה עליה בעצרת כי: "היא גרועה מביידן, היא לא חכמה כמוהו. ואני לא אומר שהוא הכי חכם - אבל היא לא חכמה כמוהו".
דבריו של הנשיא לשעבר טראמפ נאמרו בזמן שכל העולם גועש לקראת התגובה הישראלית המסתמנת למתקפת הטילים הבליסטיים שאיראן שיגרה לשטחה בתחילת החודש. טראמפ טען בעצרת שממשל ביידן עובד רבות על מנת לשכנע את ישראל לרכך במקצת את התגובה שלה. 
דברים אלו של האריס וטראמפ מגיעים קצת יותר משבועיים לפני הבחירות בארה"ב ב-5 בנובמבר, כשברקע האיומים של ממשל ביידן על אמברגו נשק על ישראל אם לא תפסיק למנוע העברת סיוע הומניטרי אמריקני לעזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה