בארץ

אחרי חיסולו: מה מתכננים לעשות עם גופתו של יחיא סינוואר?

נתיחת גופתו של יחיא סינוואר, מנהיג חמאס, חוש]ת פרטים חדשים על  מותו, כולל סימני ירי וקריסת המבנים עליו. גופתו הועברה למקום סודי והכיוונים לעתיד מעוררים שאלותל לגבי משא ומתן עתידי
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
נתיחת גופתו של יחיא סינוואר, מנהיג חמאס, בוצעה במכון לרפואה משפטית בתל אביב, ובסיומה לפי פרסום של אתר Ynet, הועברה הגופה לאחסון במקום סודי. סינוואר חוסל לאחר היתקלות עם לוחמי צה"ל ברפיח, כאשר על פי המידע שהתקבל, הוא נורה בראשו. מהבדיקות עולה כי על גופו היה תקין. תוצאות הבדיקה הטוקסיקולוגית, אשר עשויות לקבוע אם היה תחת השפעת סמים, עדיין לא פורסמו.
החיסול התרחש ללא מודעין מקדים, במהלך פעולת צה"ל לאיתור מחבלים באזור. דיווחים מצביעים על כך שסינוואר, שנמלט ממקום ההיתקלות, היה מצויד באקדח ובכסף מזומן. את גופתו החזיקו כוחות הביטחון לאחר שהתקבל מידע על הימצאותו במנהרה שקשורה לששת החטופים שנרצחו בסוף אוגוסט.
העובדה כי סינוואר חוסל הוציאה את הנושא של היום של אחרי חזרה לאור הכותרות, והשאלה מה יקרה נותרה לבנתיים פתוחה. יש המעריכים כי גופתו עשויה לשמש כקלף מיקוח במגעים עתידיים להשבת החטופים הישראלים שנחטפו ב-7 לאוקטובר. בסיומו של תהליך החקירה והנתיחה, המצב הנוכחי מעלה שאלות רבות לגבי משמעות החיסול והשפעתו על הסכם עתידי עם חמאס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו שעשו לאייכמן.
    חיים 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשרוף את גופתו ולפזר את האפר כדי שלא יהיה קבר למוסלמים לעלות אליו.
    סגור