בארץ

הרמטכ"ל הרצי הלוי: "שנה אחרי אנחנו סוגרים חשבון עם סינוואר"

הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי רונן בר הגיעו לנקודה בה חוסל יחיא סינוואר. הרמטכ"ל הרצי הלוי: "האיש הזה תכנן, יזם, נתן פקודות וביצע ואני מניח שאם היינו משאירים אותו בחיים הוא היה עושה את זה שנים קדימה"
מערכת ice | 
הרמטכ"ל וראש השב"כ בחאן יונס (צילום דובר צה"ל)
הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר הגיעו היום (חמישי) לנקודה בה חוסל יחיא סינוואר, עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, ראש אגף המבצעים, אלוף עודד בסיוק ומפקד אוגדת עזה, תת-אלוף ברק חירם.
"האיש הזה תכנן, יזם, נתן פקודות וביצע ואני מניח שאם היינו משאירים אותו בחיים הוא היה עושה את זה שנים קדימה", כך הרמטכ"ל הרצי הלוי פתח את דבריו.  בהמשך, בירך הרמטכ"ל הרצי הלוי על פעילותם של כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה: "בכל מקום, לוחמים ומפקדים של צה"ל פועלים בנחישות בחתירה למגע.
 אני חושב שהדבר המאוד מיוחד פה, שתפיסת פעולה וההתעקשות של פיקוד דרום ואוגדת עזה להיות בו היה נכון. פעולה נכונה של חטיבת ביסל"ח ושל הגדודים להיות מאוד אקטיביים ולצאת קדימה. 
עשינו הרבה מאוד מבצעים במלחמה הזו, היה לנו מידע מצוין ושלחנו לכוחות מיוחדים וידענו לאן להגיע. פה לא ידענו והמענה הוא מאוד חזק. זו המקצועיות שלכם, זו הנחישות שלכם, זה הזיהוי הקטן והערנות". 
את דבריו חתם הרמטכ"ל במסר חשוב ואמר: "אנחנו קצת אחרי ה-7 באוקטובר וקצת לפני שמחת תורה ובאחד עשר הימים שבין השנה של הלוח העברי לבין השנה של הלוח הלועזי אנחנו סוגרים חשבון עם סינוואר שהיה אחראי ליום המאוד קשה הזה שהיה לנו השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה