בעולם

אילון מאסק מוכיח את גוגל: "נשלט על ידי אקטיביסטים שמאלנים"

המיליארדר אילון מאסק, מאשים את גוגל בסיקור מוטה של המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ – בו הוא תומך כידוע, ומציג הוכחות.  "אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, הם לא יכולים שלא להציג הטיה"

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מאסק העלה אמש ציוץ בו הוא משתף פוסט של היזם דיוויד זקס שמנחה את הפודקאסט הפופולרי All-In  . זקס הציג את התוצאות המופיעות בגוגל למי שמחפש אחר "הפודקאסט האחרון של טראמפ" (באנגלית).
מתוצאות החיפוש עולה כי התכנים שמופיעים בראש העמוד לועגים לטראמפ ומציגים כותרות לכתבות בסגנון: "מנחה הפודקאסט צוחק בפניו של טראפ אחרי שהוא מגדיר עצמו כ'אדם אמיתי באופן עקרוני'".
זקס טען כי גוגל משקר והגיב לצייצן שהאשים כי מדובר בתעמולה והתערבות בבחירות: "זה לא קרה במקרה. מישהו תכנת את זה. רפובליקנים בקונגרס או ממשל עתידי צריכים לזמן את גוגל כדי לברר זאת", הוסיף היזם.
כזכור, מאסק הצטרף השבוע לעצרת של דונלד טראמפ בפנסילבניה, המקום בו ניסו להתנקש בחיי הנשיא לשעבר ביולי האחרון. מאסק אמר כי אלו יהיו הבחירות האחרונות אם טראמפ לא ינצח ואף חבש את הכובע המפורסם של הקמפיין של טראמפ "Make America Great Again"
  
מייסד טסלה אף האשים בשבוע שעבר את גוגל ומייקרוסופט בסיקור מוטה לטובת המפלגה הדמוקרטית: "גוגל ומיקרוסופט תורמים באופן לא פרופורציונלי למפלגה הדמוקרטית. יחד, הם שולטים בקרוב ל-100% מדפדפני האינטרנט והחיפוש. אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, הם לא יכולים שלא להציג הטיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה