בעולם

מלאניה טראמפ בחשיפה אינטימית על בעלה: "נמשכתי לאנרגיה המגנטית שלו"

הגברת הראשונה לשעבר של ארה"ב מלאניה טראמפ, אשתו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, השיקה את ספר הזיכרונות שלה, בו היא מספקת הצצה לחייה, מתארת את הפגישה הראשונה עם בעלה ואף חושפת כיצד הנשיא לשעבר התחיל איתה
מערכת ice | 
דונלד ומלאניה טראמפ (צילום ביזנס טודיי)
הגברת הראשונה לשעבר של ארה"ב, מלאניה טראמפ, חשפה בחודש יולי האחרון שהיא עומדת להוציא ספר ראשון פרי יצירתה. ספר הזיכרונות (memoir) של מלאניה טראמפ, שיצא ב-8 באוקטובר, מספק הצצה לחייה - החל מילדותה בסלובניה, הכניסה לעולם האופנה בארה"ב ואירופה והפגישה עם דונלד טראמפ ששינתה את חייה לנצח.
בהודעה רשמית שיצאה בחודש יולי בנוגע לספר הנושא את שמה של הגברת הראשונה - "מלאניה" - התקציר שלו תואר "כסיפור עוצמתי ומעורר השראה של אישה שחצבה את דרכה, התגברה על מצוקות והגדירה מצוינות אישית". בהזדמנות זו, גם נחשפה הכריכה המינימליסטית לספר, רקע שחור ועליו מתנוסס שמה של מלאניה בכתב לבן.

ספר הזיכרונות של מלאניה טראמפ
כעת, לאחר שהספר יצא לחנויות המסתורין שהיה סביבו התפוגג. בספר בספר הזכרונות החדש שלה, מתארת מלאניה טראמפ בת ה-54 את הפגישה הראשונה עם האיש שלבסוף הפך לבעלה - נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בן ה-78. בספרה, מלאניה כתבה שהאירוע התרחש בשבוע האופנה של 1998. 
לדבריה של מלאניה שהייתה אז בת 28, למרות שטראמפ (52), היה באותו הערב בדייט עם "אישה בלונדינית מושכת", הוא בחר לגשת אליה ולהציג עצמו. ״׳שלום, אני דונלד טראמפ׳, אמר האיש כשהגיע לשולחני. ׳נעים להכיר׳״. מלאניה ציינה שלמרות שהכירה את שמו של דונלד היא לא ידע עליו דבר: ״הושיט את ידו כדי ללחוץ את שלי״. 
לאחר מכן היא המשיכה לתאר את המאורע וכתבה: ״עיניו התמלאו סקרנות ועניין. הוא ניצל את ההזדמנות, התיישב ליד השולחן שלי ופתח בשיחה. הוא שאל אותי על התקופה שלי בניו יורק, על הבית הסלובני שלי ועל מסעותיי בעולם. מהרגע שהשיחה ביננו התחילה, נשבתי בקסם ובאופי שלו״. 
הדוגמנית לשעבר, המשיכה לתאר ברומנטיות את המפגש הראשון עם בעלה וציינה כי: ״הייתה כל כך הרבה פעילות ערנית סביבנו, אבל הכוונה שלו להתמקד באינטראקציה ביננו בלבד גרמה לי להרגיש כמו מרכז עולמו. זאת הייתה יצירה מרעננת מהסמול טוק השטחי הרגיל ומצאתי את עצמי נמשכת לאנרגיה המגנטית שלו". 
למרות האנרגיה והמשיכה בניהם, לטענתה לאחר שהוא היה בדייט עם אישה אחרת היא פרשה את השיחה בניהם כשיחה חברית ולא רומנטית: ״כשהחברה שלו עזבה אותו לרגע, הוא ביקש ממני את מספר הטלפון שלי״. מלאניה השיבה לשאלתו של טראמפ ואמרה לו כי: "'אני אתן לך את המספר שלי', הוא אמר, 'אם תבטיח להתקשר אלי'".

מלאניה טראמפ ובנה בארון, קרדיט: מתוך סרטון קידום לספר הזיכרונות "מלאניה"
לבסוף הזוג התחתן ב-2005, שבע שנים לאחר אותו מפגש ראשוני בשבוע האופנה. שנה לאחר החתונה השניים לעולם את בנם היחיד בארון טראמפ. בהמשך ספרה החדש, הגברת הראשונה הודיעה שבמערכת היחסים בניהם היא משתדלת לעמוד על שלה ולא להתיישר תמיד לפי החלטות והדעות של בעלה. 
לדבריה: "חובה להבטיח שלנשים תהיה אוטונומיה להחליט על העדפתן להביא ילדים לעולם, בהתבסס על אמונתן, ללא כל התערבות או לחץ מצד הממשלה. מדוע שלמישהו מלבד האישה עצמה תהיה הכוח לקבוע מה היא עושה עם הגוף שלה?.  זכותה הבסיסית של אישה לחירות הפרט, לחייה שלה, מעניקה לה את הסמכות להפסיק את הריונה אם תרצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה