רכב

טסלה עושה מהפכה בעולם הרכב: הרגע הגדול של אילון מאסק מגיע

טסלה, ענקית הרכבים בבעלותו של אילון מאסק, תשיק הלילה את הרובוטקסי, המכונה גם סייברקאב (Cybercab), הרכב האוטונומי המלא הראשון בעולם. בנוסף, תשיק שני רכבים נוספים במחירים מיוחדים. האם המהלך החדש של טסלה ישבור את השוק או יתברר ככישלון חרוץ? ימים יגידו
מערכת ice |  1
אילון מאסק חוגג (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אילון מאסק)
ענקית הרכבים החשמליים טסלה, שנמצאת בבעלותו של האיש העשיר ביותר בעולם אילון מאסק, תשיק הערב (חמישי) בשעה 19:00 שעון ארצות הברית (05:00 בבוקר שעון ישראל) את הרכב האוטונומי הראשון בעולם, ואמורה לעשות היסטוריה של ממש.
מדובר בהשקת רכב הרובטוקסי, שייחנך באולפני וורנר ברדרס בסמוך ללוס אנג'לס, אחרי שנדחה כבר מספר פעמים, מה שמגביר את ההתלהבות בקרב חובבי המכוניות בעולם. אחרי שטסלה קיבלה לא מעט ביקורות על הנהג האוטומטי שלה, כאשר היו מספר לא מבוטל של מקרים בעולם, כמו גם כאן בישראל, של לקוחות שטענו כי המערכת השתלטה להם על הרכב וגרמה לתאונות - טסלה ניסתה להגיע לצורה הבטוחה והטובה ביותר.
לכן, כבר משנת 2019, יותר מחמש השנים האחרונות, טסלה דוחה את הצגת הרכב האוטונומי המלא הראשון שלה, עליו היא עובדת כבר 8 שנים, ומפתחת את הרובוטקסי, המכונה גם סייברקאב (Cybercab), כדי להביא אותו לתצורה המושלמת שלו. 
על פי דיווחים שונים, הרכב האוטונומי המלא הראשון שיימכר בעולם  יכלול שני מושבים קדמיים ודלתות שנפתחות כלפי מעלה. ענקית הרכבים של מאסק מתכננת להסתמך על שילוב של מצלמות וכוח מחשוב מתקדם לניווט הרכב, זאת בניגוד גמור לטכנולוגיה בה משתמשים כיום, של חיישני לייזר.
על פי דיווחים שונים, טסלה מתכננת להשיק הלילה שלושה דגמי רכבים שונים, בהם הסייברקאב, מינובוס אוטונומי של טסלה ודגם חדש וזול יותר של מודל 2, במחיר של 25 אלף דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה אומר שיכול להיות מופעל בשבת ותסתיים הסאגה הזו?
    ללא שם אבל חילוני 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופכלסופ?
    סגור