דיגיטל וטק

אילון מאסק נושם לרווחה: X חוזרת לברזיל לאחר קנס של 5 מיליון

הרשת החברתית X היתה חסומה בברזיל מאז סוף חודש אוגוסט. כעת, לאחר שהרשת הניחה את דעתו של בית המשפט בנוגע לשיתוף הפעולה שלה עם רשויות החוק בברזיל, השופט מבטל את החסימה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
בית המשפט העליון של ברזיל הסיר את החסימה של פלטפורמת המדיה החברתית X, (לשעבר טוויטר). השופט אלכסנדר דה מוראס אישר להחזיר את הרשת החברתית לפעילות מיידית במדינה. זאת, לאחר שהחברה שילמה קנסות בגובה 28 מיליון ריאל (כחמישה מיליון דולר) וחסמה חשבונות אשר הוגדרו כמפיצי תוכן שנאה ומידע כוזב. הרשות הברזילאית לטלקומוניקציה הונחתה לוודא שהשירות יחודש ליותר מעשרים מיליון משתמשיה במדינה בתוך 24 שעות.
אתמול הודיעה X כי היא "גאה לחזור לברזיל". "מתן גישה לעשרות מיליוני ברזילאים לפלטפורמה החיונית שלנו היה בראש סדר העדיפויות לאורך כל התהליך הזה," נכתב בהודעה מטעם צוות קשרי הממשל של הרשת החברתית.
X נחסמה בברזיל, אחד משווקיה הגדולים עם כ-22 מיליון משתמשים, בסוף חודש אוגוסט. קדם לכך הליך משפטי ממושך במסגרתו התבקשה הרשת החברתית להסיר תכנים מסוימים שהוגדרו על ידי בית המשפט כתוכן שנאה או כוזב. הרשת סגרה את משרדיה במדינה בסוף חודש אוגוסט. תוך כדי ההליכים הוטל על הרשת, בין היתר, קנס בגובה 20 אלף ריאל (כ-3,600 דולר) ליום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה