בעולם

הקרע בין הנסיכים הארי וויליאם מחריף: "לא מתכנן להזמין אותו לטקס"

למרות המחווה היפה שהנסיך הארי עשה למשפחתו, נראה שאחיו הגדול ווליאם מסרב לסלוח. דיווח חדש חושף שבהמשך לנתק בין השניים, מקורב ליורש העצר הארי טען: "הנסיך וויליאם לא מתכוון להזמין את הארי לטקס ההכתרה שלו"
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
במהלך סוף השבוע האחרון, התרחש אירוע שלא קרה מזה כמה חודשים - הנסיך הארי נחת על אדמת בריטניה. הגעתו של הנסיך הארי לבריטניה, נשמרה בשקט בשקט והיא נעשתה לטובת השתתפותו באירוע האזכרה של דודו לורד רוברט פלוז, בעלה של ליידי ג'יין ספנסר, אחותה של אימו המנוחה דיאנה.
לאירוע האזכרה הגיע גם אחיו הגדול יורש העצר הנסיך וויליאם, אשר הגיע ללא אשתו קייט מידלטון שממשיכה להיאבק במחלת הסרטן. בצילומים נראה שהשניים שומרים מרחק האחד מהשני ומקורות שנכחו באירוע אמרו כי: "וויליאם והארי שמרו מרחק, לא דיברו ביניהם וישבו רחוק אחד מהשני". 
הגעתו של הארי לבריטניה, מתרחשת ימים סופרים לאחר שנחשף שבהמשך לבקשתו של המלך צ'ארלס, המהדורה החדשה שלו ספרו האוטוביוגרפי SPARE, שתצא לאור בחודש אוקטובר הקרוב, לא תכלול פרקים חדשים. עם זאת, נראה שהמחווה הזו לא סיפקה את אחיו הגדול.
אמש( שבת), מלאו 27 שנים למותה הטראגי של הנסיכה דיאנה שנהרגה בתאונת דרכים בפריז. מאז שהחל הסכסוך בין שני האחים השניים לא ציינו את יום השנה לפטירת אימם ביחד.
במהלך חודש ספטמבר, השניים צפויים לבקר בניו יורק, כל אחד מסיבותיו שלו, אך נראה שהשניים לא מתכננים להיפגש במהלך הביקור. בהמשך לכך, מקורבים ליורש העצר טענו כי: "וויליאם לא מתכוון להזמין את אחיו הצעיר לטקס ההכתרה שלו בבוא העת. הוא לא רוצה שהארי יהיה נוכח שם ברגע שבו יהפוך למלך. הארי הוא לא באמת נושא שדנים בו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה