בעולם

לראשונה מתחילת השנה: ויליאם וקייט מידלטון בהופעה משותפת | צפו

במקביל להתמודדות עם מחלת הסרטן ושמועות על משבר בנישואין, קייט מידלטון והנסיך ויליאם, ערכו את ההופעה הראשונה שלהם השנה | צפו
מערכת ice | 
קייט מידלטון (צילום shutterstock)
חצי שנה לאחר ההופעה האחרונה שלהם כזוג קייט מידלטון והנסיך ויליאם ערכו אתמול (ראשון), את ההופעה הרשמית הראשונה שלהם השנה. הפעם, השניים הצטלמו יחדיו על מנת לאחל בהצלחה לנבחרת בריטניה באולימפיאדה על הישגיהם במקצה הריצה האולימפית.
כאמור, מאז התכנסות משפחתית ב"Trooping the Colour", ויליאם וקייט לא נראו באירוע רשמי יחד מאז דצמבר 2023, מה שישר גל שמועות בנוגע לצרות בנישואין. אבל אין ספק שהסיבה האמיתית לכך היא העובדה שקייט אובחנה כחולה במחלת הסרטן והעובדה שהיא עוברת טיפולי כימותרפיה מונעת. 

הנסיך ויליאם וקייט מידלטון, צילום: צילום מסך מתוך X
עד כה, ויליאם נהג להופיע בציבור ללא אשתו כאשר הפעמים היחידות שהיא נראתה בציבור היו ב-"Trooping the Colour" ובווימבלדון. טרם האירוע היו השערות רבות שהשניים צפויים להופיע בהפתעה באולימפיאדת פריז 2024.
במהלך הקיץ האחרון, השניים הרבו לשמור על פרופיל נמוך כשהם מבלים את מירב זמנים בחיק שלושת ילדיהם. נכון לעכשיו עוד לא לא ברור מתי ואם בכלל קייט תחזור באופן רשמי למלא את מחויבויותיה הציבוריות.
 
ביוני האחרון, קייט התייחסה לטיפולים שהיא עוברת בפוסט שפרסמה בחשבון האיסנטגרם שלה בו כתבה כי: "אני מתקדמת היטב, אבל כפי שכל מי שעובר כימותרפיה יודע, יש ימים טובים וימים רעים. בימים הרעים האלה את מרגישה חלשה, עייפה ואת חייבת להיכנע לגוף שלך שנח. אבל בימים הטובים, כשאת מרגישה חזקה יותר, את רוצה למצות את מירב התחושה הטובה. הטיפול שלי נמשך ויימשך עוד מספר חודשים. בימים שבהם אני מרגישה מספיק טוב, זו שמחה להשתתף בחיי בית הספר, לבלות זמן אישי בדברים שנותנים לי אנרגיה וחיוביות, וגם להתחיל לעבוד מעט מהבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה