ויראלי

קייט מידלטון נכחה במסיבת יום ההולדת של המלך: "אני מתקדמת יפה"

הנסיכה מווילס, שלא נראתה בציבור מאז חג המולד בדצמבר האחרון, הגיעה הבוקר (שבת) לחגיגות יום ההולדת של המלך צ'ארלס. אמש עדכנה במצבה הרפואי: "אני מתקדמת יפה. הטיפול שלי נמשך, ויימשך עוד מספר חודשים". 

רוני שיינר | 
קייט מידלטון ביום הולדתו של המלך צ'ארלס (צילום טוויטר X)
חצי שנה עברה מאז נראתה קייט מידלטון בפומבי, והבוקר זה קרה: הנסיכה מווילס נכחה באירוע Trooping the Colour, לרגל יום הולדתו של המלך צ'ארלס השלישי. לצדה של מידלטון ברכב נכחו בעלה, הנסיך וויליאם, ושלושת ילדיהם המשותפים: הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי.  

מפזרת חיוכים לצד משפחתה (טוויטר X)
מידלטון נכנסה לאירוע בכרכרה הרתומה לסוסים, כשהיא מוקפת במשפחתה ומפזרת חיוכים לכל עבר. ריצ'רד פיצוויליאמס, מומחה לבית המלוכה, התראיין ל- Mail Online ושיתף: "הופעתה של קייט היום היא חשובה, מכיוון שמשפחת המלוכה נחלשה מאוד בעקבות שני בכירים שנלחמים בסרטן. זה משמעותי מכיוון שלא ראינו אותה בשום אירוע מאז דצמבר 2023". נזכיר, כי גם המלך צ'ארלס נאבק בימים אלה במחלת הסרטן, אך בניגוד לכלתו, הוא מקפיד להיראות בציבור לעיתים קרובות. 
אמש, שלושה חודשים אחרי שחשפה כי אובחנה עם סרטן, עדכנה מידלטון לראשונה במצבה. "נדהמתי מכל הודעות התמיכה והעידוד במהלך החודשים האחרונים. זה ממש שינה את העולם בשביל וויליאם ובשבילי, ועזר לשנינו לעבור רגעים קשים. אני מתקדמת יפה, אבל כמו שכל מי שעובר כימותרפיה יודע, יש ימים טובים ויש ימים רעים. בימים רעים את מרגישה חלשה, עייפה ואת צריכה לתת לגוף שלך מנוחה. אבל בימים טובים, כשאת מרגישה חזקה יותר, את רוצה להפיק את המרב".

מידלטון היום, בחגיגות יום ההולדת של המלך צ'ארלס (טוויטר) 
מידלטון המשיכה ושיתפה: "הטיפול שלי ממשיך ויימשך עוד כמה חודשים. בימים שבהם אני מרגישה מספיק טוב, אני נהנית להשתתף בחיי בית הספר, לנצל את הזמן האישי שלי לעיסוקים שמעניקים לי אנרגיה וחיוביות, וגם מתחילה לעבוד קצת בבית. אני מצפה להגיע ליום ההולדת של המלך בסוף השבוע הזה עם המשפחה שלי, ומקווה לקחת חלק בכמה אירועים ציבוריים במהלך הקיץ, אבל באותו זמן אני יודעת שאני עדיין לא בריאה לחלוטין". 
"אני לומדת להיות יותר סבלנית, במיוחד בפני אי הוודאות", הוסיפה מידלטון. "לוקחת כל יום כמו שהוא, מקשיבה יותר לגוף שלי ומרשה לעצמי לקחת כמה זמן שצריך כדי להחלים. תודה על ההבנה המתמדת ולכל האמיצים שביניכם ששיתפו באומץ את הסיפורים שלכם איתי".  

התמונה שפרסמה מידלטון לצד העדכון במצבה (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה