מדדים ומחקרים

הבזבוזים באולימפיאדת 2024 נחשפים: באיזו מדינה הכי השתוללו באשראי?

מחזיקי כרטיסי Visa הוציאו יותר בפריז בהשוואה לאשתקד, כאשר בריטניה הובילה את הגידול השנתי עם עלייה של 42% בהוצאות, ואחריה אמריקה הלטינית (+34%) וארה"ב (+32%)
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי (צילום shutterstock)
לאחר שבשבוע שעבר חשפה נתונים על כלכלת פריז בזמן האולימפיאדה, ענקית האשראי Visa משחררת נתונים חדשים המשקפים את התרומה לכלכלה והתיירות הצרפתית ובכך מסכמת את האירועים האולימפיים בפריז 2024.
כאמור, בצל אירוע הספורט הגדול בתבל, התיירות בפריז זינקה ב-42% בשבוע הראשון של האולימפיאדה. העלייה המשמעותית ביותר בהוצאות משנה לשנה בפריז נראתה במסעדות, עם עלייה של 49%.
כמו כן, מדווחת החברה כי מחזיקי כרטיסי Visa הוציאו יותר בפריז בהשוואה לאשתקד, כאשר בריטניה הובילה את הגידול השנתי עם עלייה של 42% בהוצאות, ואחריה אמריקה הלטינית (+34%) וארה"ב (+32%).

מחזיקי כרטיסי Visa שנכחו במשחקים עצמם הוציאו 20% יותר מאשר אלה שלא נכחו, כאשר 39% מהאוהדים האירופאים (למעט צרפת) הוציאו יותר ערים נוספות המארחות את המשחקים נהנו מהאולימפיאדה, כאשר בליל נרשם גידול של 188% במספר המבקרים, בסנט אטיין 150%, ובמרסיי 48%.
מחזיקי כרטיסי Visa מארה"ב היוו את החלק הגדול ביותר של המבקרים בפריז (עלייה של 72% בהשוואה לשנה הקודמת), לא נמסרו נתונים קוהרנטיים כלשהם לגבי המבקרים הישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה