בעולם

עדות: "הדיילי מירור האזין לטלפון של הנסיכה דיאנה לפני מותה"

עדויות בבית המשפט העליון בבריטניה מגלות כי עיתון הדיילי מירור פרץ להודעות בטלפון של הנסיכה דיאנה, כדי לעקוב אחר יחסיה עם השחקן מייקל ברימור
מערכת ice | 
הנסיכה דיאנה (צילום ויקיפדיה)
האם הטלפון של הנסיכה דיאנה נפרץ על ידי ה"דיילי מירור" של העורך דאז פירס מורגן, בניסיון להשיג פרטים על פגישותיה הסודיות עם הקומיקאי והשחקן מייקל ברימור?
בית המשפט העליון בבריטניה האזין היום לעדויות לפיהן דיאנה שוחחה בקביעות עם ברימור בחודשים שלפני מותה, בתקופה שבה היו שניים מהאנשים המפורסמים ביותר בבריטניה. השחקן נאבק בשמועות על נטיותיו המיניות, כמו גם בהתמודדות עם התמכרות לאלכוהול וסמים.

אתר הגארדיאן דיווח כי במשפט העוסק בפריצה לטלפונים נשמעו קטעים ממכתב בו דיאנה הציעה לתמוך בברימור, שהיה אחד מכוכבי הטלוויזיה המובילים במדינה. במכתב אחד, שנשלח בתחילת 1997, סיפקה הנסיכה את מספר הטלפון שלה וכתבה: "מייקל היקר. איזו שמחה הייתה לפגוש אותך סוף סוף הערב. כן רציתי להדגיש שאני כאן בשבילך - בכל פעם. קל מאוד להסתובב ולראות אותך אז בבקשה תתקשר עכשיו, יש לך את המספר שלי. אז תיזהר מאוד והמון אהבה מדיאנה".
חודשים לאחר מכן, דיאנה כתבה שוב ואמרה שהיא "הרוסה" מכך שפרטים על הפגישות הסודיות שלהם כביכול הושגו על ידי ה"דיילי מירור". היא התנצלה בפני ברימור על ההדלפה, הביעה את סלידתה מהעיתונות בצהובונים, ואמרה שאינה יודעת כיצד יצאה הידיעה, לאור העובדה ש"אף אחד לא ידע על השיחות שלנו". ברימור לא השיב למכתב זה, וביהמ"ש הדגיש את "הבידוד" שנכפה עליה מחדירת העיתונות לחייה.
דייויד שרבורן, עורך הדין שמייצג את בנה הצעיר של דיאנה, הנסיך הארי, במשפט נגד מירור גרופ עיתונים (MGN), אמר שההסבר הפשוט הוא שעיתונאים שעבדו בדיילי מירור פרצו להודעות הקוליות של דיאנה. עורך הדין גם הציע שהעורך דאז של ה"דיילי מירור", פירס מורגן, היה לא הגון כשכתב מאוחר יותר באוטוביוגרפיה שלו שהוא "שמע שמועות" על ידידות בין דיאנה לברימור.
שרבורן טען שהאופן שבו מורגן "שמע" את השמועות "היה ברור". עורך הדין טען שהסיבה האמיתית לכך שהעורך ידע כל כך הרבה על ידידותה של דיאנה עם ברימור הייתה כי "המירור הקשיב להודעות שלה".
מורגן הכחיש שהזמין או השתמש בחומר מהפריצה לטלפונים. ההאשמות הועלו במשפט המתמשך של פריצת טלפונים נגד עיתוני מירור גרופ. ביום שני החל בית המשפט לעסוק בפרטים לגבי התיק של הנסיך הארי נגד MGN.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה