בעולם

ג'ף בזוס ברכישה חדשה: על מה שילם המיליארדר 90 מיליון דולר

מנכ''ל אמזון, ג'ף בזוס, רכש נכס ב-90 מיליון דולר, הקנייה מצטרפת לשתי הקניות הנוספות שביצע באותו אזור: "בבונקר של המיליארדרים"

מערכת ice |  1
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
ג'ף בזוס, האדם העשיר בעולם, הפך רשמית לבעלים של הנכס השלישי שברשותו, הממוקם באי אינדיאן קריק שבקליפורניה. בזוס רכש בית על קו המים, בעל שישה חדרי שינה, זאת על פי האתר "בלומברג", במחיר של 90 מיליון דולר.
עוד נודע, שהנכס של המיליארדר לא רחוק משני הנכסים האחרים שקנה באינדיאן קריק, אותם קנה בעסקאות נפרדות שנה שעברה. על פי האתר "בלומברג", בזוס הכניס לאינדיאן קריק 237 מיליון דולר לנדל''ן על כל הרכישות שלו יחד.
אינדיאן קריק נחשב ל"מגורים אקסקלוסיביים בבעלות פרטית", כך הם מציגים את עצמם באתר הפרטי של הממשל המקומי. האי, השוכן במחוז מיאמי-דייד, מכונה גם ל"בונקר של המיליארדרים", זאת בשל תושביו העשירים עד מאוד. בנוסף, שכניו החדשים של בזוס לבית שרכב יהיו הזמר אנריקה אגלסיאס וטום בריידי.
 
על פי הדיווחים, הנכס החדש שקנה זה עתה מתפרס על שטח של  39698.16 מ''ר בסך הכל. בנוסף, המיליארדר חשף כי הוא מתכנן לחזור למיאמי עם ארוסתו, לורן סאנצ'ס, שם הזוג כבר מתכננים וחושבים על צעד קדימה בקשר, המרמז על חתונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בורינג!!!!
    אנצי! 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיש לו כסף,תמיד ימצא על מה לבזבז!!!!
    סגור