בעולם

ג'ף בזוס יודע? זו הסיבה שגרושתו מחלקת מאות מיליוני דולרים

מקנזי סקוט, גרושתו של מנכ"ל אמזון, החליטה לתרום כ-650 מיליון דולר עבור 361 עמותות שונות. בתחילה הפילנתרופית התכוונה לחלק סכום נמוך יותר שעמד על 250 מיליון דולר, אך "צוות התורמים החליט להרחיב את מאגר מקבלי הפרסים", לדברי הארגון שלה
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ CNN)
מקנזי סקוט, גרושתו של מנכ"ל אמזון, תרמה לאחרונה סכום בסך 650 מיליון דולר המיועדים ל-361 עמותות שונות, ע"פ ההודעה שנמסרה מהארגון שלה. יותר מ-6,000 ארגונים לא מטרות רווח הגישו את הבקשה למימון. למרות שלא כל הארגונים זכו לתרומה הנדיבה, סקוט העבירה סכום כפול מתכנונה המקורי שעמד על 250 מיליון דולר.
"לאור העבודה המדהימה של ארגונים אלה, צוות התורמים החליט להרחיב את מאגר מקבלי הפרסים ואת סכום התרומה", נמסר מהארגון שלה. חשוב לציין כי אסטרטגיית התרומה של הפילנתרופית שונה משל בעלה לשבר בזוס, שכן הוא לרוב מכריז על תרומות ענק עבור כמה אנשים או עמותות בודדות, ואילו סקוט מעדיפה לפזר את כספה במקומות רבים.
 
הבחירה בעמותות נעשתה באמצעות דירוג שקיבלו מעמיתיהם. המועמדים בדירוג הגבוה ביותר התקדמו לשלב ראיון, וע"פ הציונים הסופיים שקיבלו הוחלט כמה כסף יקבלו. הארגונים שהצליחו להשיג את הציון הגבוה ביותר זכו ל-2 מיליון דולר, ו-82 הארגונים האחרים שקיבלו (באופן יחסי) את הציון הנמוך יותר, קיבלו כמיליון דולר כל אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה