רכילות עסקית

עמוס לוזון בזוגיות חדשה? כך גילתה האקסית אירית רחמים

חמישה חודשים אחרי פרשת סרטון המין, איש העסקים עמוס לוזון בזוגיות חדשה על פי דיווח של וואלה סלבס - האם האקסית אירית רחמים הפריעה לדייט של לוזון וזוגתו החדשה?
תום נחום |  2
עמוס לוזון (צילום תומר רוטנברג)
אחרי הפרידה המתוקשרת מאירית רחמים ופרשת סרטון המין שהופץ ובו מתועד אקט מיני שביצע איש העסקים עמוס לוזון עם דוגמנית צעירה בבריכה בביתו, על פי פרסום ראשון של וואלה סלבס, לוזון בזוגיות חדשה עם צעירה בשם לוטם, במקור מקריית שמונה, כאשר השניים גם נצפו על פי הדיווח בשבוע שעבר אוכלים יחדיו ארוחת צהריים במסעדת 'טורקיז', בעוד כמה שולחנות לידם ישבה האקסית - אירית רחמים.
איש העסקים הכחיש והגיב לידיעה: "אני לא בזוגיות חדשה. לא כל בחורה שאני אוכל איתה צהריים היא בת הזוג שלי. היא רק ידידה שלי".
בתוך כך, שנה לא פשוטה בכלל עברה על אירית רחמים. מפיקת האירועים נפרדה מבן הזוג עמוס לוזון אחרי שנים ארוכות של זוגיות, הייתה בצל פרשת סרטון המין שלו שהודלף וגם היא עצמה הרגישה את האבל במלחמת 'חרבות ברזל'. בראיון לפודקאסט הברזייה בשבוע שעבר היא התייחסה לשלל נושאים.
על פירוק החבילה מלוזון סיפרה: "הפרידה התרחשה לפני שמונה או תשעה חודשים אבל הסדקים התחילו עוד לפני כן. עברתי כמה אירועים לא פשוטים שלא אספר עליהם עכשיו והחלטתי על פרידה. היא לא הייתה קלה אבל אני מאוד גאה בדרך שלי, שלא נסחפתי אחרי תכתיבים והייתי נאמנה לעקרונות ולערכים שלי". 

היא הוסיפה: "אני שומרת המון כבוד לזוגיות ולימים היפים שעברנו אני ועמוס, ימים מצחיקים, של אהבה, הוא היה בשביל הילדים שלי עולם ומלואו, גם עבורי. כל מה שחלמתי עליו בלילה - היה לי בבוקר. אבל זה לא הכול בחיים. האירוע האחרון שקרה לי איתו היה משהו שלא מצאתי לו מקצה שיפור והחלטתי שזה הצעד. כולם רוצים לדעת מה קרה אבל אנחנו אחרי, אני כבר בעולם אחר"
לסיום סיפרה: "האם אנחנו בקשר? רק דרך עורכי דין. היה קשר בתחילת המלחמה, רק לשאול 'מה שלומך', אבל היום זה נטו מול עורכי הדין. מאוד כואב אבל אין מה לעשות. אני תמיד בעד שלום בית, אבל כשלא טוב, קמים והולכים, לא נשארים בכל מחיר. אני אומרת להמון נשים – אל תפחדו ותאזרו אומץ".
על סרטון המין שהודלף: ""זה היה דבר מאוד חשוך בעיניי. כאב לי מה שקרה לו, אבל אחר כך כשהוא וכל הסביבה שלו חשבו שזו אני, זו הייתה עוגמת הנפש הכי קשה. אני והילדים נחקרנו, לא ישנתי, פגעו בי. עברתי טראומה. אבל בוא לא נכנס לזה, זה מאחורי. הוא בעולם אחר ואני בעולם אחר לגמרי. הכאב היה כשהייתי בזוגיות, היו דברים יותר קשוחים שאני לא רוצה לדבר עליהם. כאב לי על הבחורה שבסרטון ועליו ואז פתאום הכדור התגלגל אליי, אז כבר הייתי במגננה. ישבתי ובכיתי בבית, ואני והילדים לא יצאנו ממנו. אני אשת ציבור, יש לי עסקים, בית ספר. זה פגע בי המון. בסוף גילו מי היו האחראים. היינו זוג עם עליות ומורדות, הייתה אהבה גדולה. אומרים 'נבר סיי נבר', אבל אין סיכוי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האיש הזה מעסיק את העסק בתחתונים שלו בפעילות יתר !
    אישה 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כניראה איש עסקים טוב !
    סגור
  • 1.
    תת רמה
    בוזגלו פרידמן 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם במדור זה גם תת רמה את מי זה מעניין
    סגור