משפט

עמוס לוזון שוב בצרות? זו התביעה החדשה שחטף

בקשה להסכם פשרה במסגרת תביעה יצוגית נגד עמוס לוזון וחברת הבנייה שלו וכן דניה סיבוס, הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב. אם תאושר, ישלם כ-60% מפיצוי של 956 אלף שקל שנגבו לכאורה ביתר מרוכשי דירות בגין מדד תשומות בנייה
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום shutterstock, תומר רוטנברג)
האם עמוס לוזון בדרך לחטוף מכה נוספת ולשלם ביוקר? על פי פרסום של YNET, בקשה להסכם פשרה במסגרת תביעה יצוגית נגד עמוס לוזון וחברת הבנייה שלו וכן דניה סיבוס, הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
אותה בקשה לייצוגית הוגשה ב-2021, בגין טענה על כך ששתי החברות פעלו שלא כדין לכאורה בעת קביעת התשלום הצמוד למדד תשומות הבנייה למחצית הראשונה של החודש, אשר יוצמד למדד שיפורסם רק ב-15 לאותו החודש ולא כפי שהיה בעת התשלום. המשמעות, העדכון שייכנס רק לאחר מועד התשלום ולא זה שבפועל. לכן, לדבריהם נגבה מהם סכום גבוה יותר.

על אף הטענות הסותרות, הצדדים ניסו להגיע לפשרה שצריכה לקבל את אישור בית המשפט. החברות מצדן חישבו את ההפרש בין שיעור המדד בפועל שהיה צריך להיגבות כפי שטענו המבקשים, על פי אותו מועד התשלום, לעומת זה ששילמו בפועל והגיעו למספר שמכסה לכאורה הנזק המקסימלי הכולל עומד על כ-956 אלף שקל על פי החישוב.
הצדדים סיכמו על תשלום פיצוי של 60% מסכום הנזק המקסימלי. הסכום יתקבל בצ'קים על פי גובה התשומה שנאלצו לשלם בפועל, אבל אם הסכומים של מי שזכאים לפיצוי יהיו פחותים מ-100 שקל יועברו לקרן לניהול וחלוקת כספים ואז יזכו לקבלת הפיצוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה