רכילות עסקית

הבת של עמוס לוזון מתייחסת לראשונה לסרטון שהודלף: "צריך להתבייש"

אור לוזון פתחה לראשונה לגבי הסערה הגדולה סביב אביה: "לא, לא ראיתי אותו. בוואטסאפ אף אחד לא שלח לי אותו, רק דיברו איתי על זה. מעמודי אינסטגרם בדויים כמובן ששלחו, אבל לא פתחתי. האמת שזה לא כזה נגע בי מפני שלא קרה פה איזה משהו שאסור שיקרה, אלא הבן אדם שעשה את זה צריך להתבייש בזה"
מערכת ice |  2
אור ועמוס לוזון (צילום פייסבוק/ אור לוזון)
כמעט שבועיים חלפו מאז הודלף הסרטון המיני של איש העסקים עמוס לוזון וזוגתו הצעירה בבריכת השחייה בביתו שבארסוף וכעת, בפעם הראשונה, אור לוזון, הסטייליסטית וכמובן בתו של יזם הנדל"ן, סיפרה למאקו על הסערה הגדולה שתקפה את משפחתה.
לוזון סיפרה ליפעת הללי ממאקו: "לא, לא ראיתי אותו. בוואטסאפ אף אחד לא שלח לי אותו, רק דיברו איתי על זה. מעמודי אינסטגרם בדויים כמובן ששלחו, אבל לא פתחתי. האמת שזה לא כזה נגע בי מפני שלא קרה פה איזה משהו שאסור שיקרה, אלא הבן אדם שעשה את זה צריך להתבייש בזה".
עוד הסבירה: "קודם כל, מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד רגילה לכל השטויות האלה ושזה עובר לידי, וגם כולם אמרו לי שאין שם כלום. יש כאלה שלא דיברו איתי, וכשראו אותי אמרו לי: 'טוב אין מה להגיד'. העניין הוא לא אצלנו, העניין הוא אצל הבן אדם שעשה וצילם את זה, והיה מספיק חצוף - חצוף זו מילה קטנה - לעשות דבר פלילי כזה, זה כלא - ולא אנחנו צריכים להתבייש. אני מניחה שלא נעים, אבל אבא שלי הוא כמוני, לא דרמטי. לא נעים, סיטואציה לא נעימה, אבל גם זה לא משהו נוראי, כי מה הוא עשה? מה הוא אשם?".
.
כאמור, לוזון חווה חודשים קשים מאוד, שהחלו בפרידה מאירית רחמים, שלגביה לוזון הבהירה שהיא לא בקשר עימה, הסרטון המיני כאמור שהודלף וגם הירי על הבית של גרושתו במהלך סוף השבוע האחרון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבא שלך צריך להתבייש
    טרללי טרללה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט עולב
    סגור
  • 1.
    הכל נעשה בהסכמה.
    נ.ש. 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרטון לא !!!!! חמור מכל שזה נעשה בשטח ביתו הפרטי. מעניין מה נשאלה עורכת הדין של הגברת רחמים והאם בילתה מספיק זמן בחדרי החקירות ??
    סגור