ויראלי

עמוס לוזון הגיש תלונה במשטרה: נסחט באיומים בגלל סרטון המין

איש העסקים אישר על ידי סביבתו כי הגיש תלונה: ״התלונה הוגשה בגלל סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות, בשל סרטון שצולם בסתר. ניסו לסחוט אותו בכסף בתמורה לאי הפצת הסרטון ודרשו כספים״
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, פלאש90/נתי שוחת)
איש העסקים המוכר עמוס לוזון, מסתבך בסרטון סקס שהופץ אמש (רביעי) ברשת וגרם לסערת ענק. לדברי העיתונאי העצמאי דניאל עמרם מדובר בסרטון שהכוכבים בו הם "הזוג החדש: הדוגמנית בת ה23 ועמוס לוזון", לכאורה ואכן, היום הספקולציה קיבלה תוקף עם פעולה מצדו של איש הנדל"ן.
לוזון החליט להגיש תלונה במשטרה נגד מפיץ הסרטון. גורמים בסביבתו של לוזון אמרו ל-ynet את הגשת את התלונה והוסיפו: ״התלונה הוגשה בגלל סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות, בשל סרטון שצולם בסתר. ניסו לסחוט אותו בכסף בתמורה לאי הפצת הסרטון ודרשו כספים״

כזכור, כתבת התרבות יפעת הללי לא רצתה לשתף את הסרטון וכתבה: "אתם שואלים אותי על הסרטון שרץ עכשיו ברשת, הוא הגיע אליי, ראיתי שניה ממנו ועצרתי כי זה פשוט דוחה. מי שקיבל, תמחקו ואל תעבירו הלאה, לא יודעת מי צילם ואיפה, אבל פער הגילאים והסיטואציה האינטימית - קשה לצפייה. לא לשאול אותי במי מדובר ובטח לא לבקש ממני את הסרטון, מחקתי אותו ואני לא עונה בנושא הזה מעבר למה שכתבתי עכשיו".
 
מן הארכיון
ערן סויסה כתב התרבות של ישראל היום הוסיף: "אני עובד בתחום מלאא שנים, וסרטון אינטימי ובוטה כמו זה שרץ היום ברשת אני לא זוכר ולא מקנא בשניים שמופיעים בו. נכנסתי לשנ"צ לא לבקש אותו ולא לשאול מי שם, ביי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה