משפט

עמוס לוזון מודאג: מי עומד מאחורי הירי על הבית של גרושתו?

ירי בוצע על בית גרושתו של לוזון בעיר פתח תקווה, על ידי אלמונים. המשטרה טרם הצליחה להבין מה הסיבה לאירוע, אך יש גם לציין כי זו לא הפעם הראשונה שגרושתו מעורבת באירוע שכזה
מערכת ice |  3
עמוס לוזון (צילום תומר רוטנברג)

הסתבכות נוספת. אחרי ההשפלה הגדולה של איש העסקים המוכר עמוס לוזון, שהסתבך בסרטון סקס שהופץ לפני קצת יותר משבוע ברשתות החברתיות וגרם לסערת ענק. כאשר הפצצה הוטלה על ידי העיתונאי העצמאי דניאל עמרם והביאה את לוזון הגיש תלונה במשטרה, כעת נראה שיש עוד מישהו שמנסה להעביר לו מסר.

על פי פרסום ב-'וואלה', ירי בוצע אמש (שבת) על בית גרושתו של לוזון בעיר פתח תקווה, על ידי אלמונים. המשטרה טרם הצליחה להבין מה הסיבה לאירוע, אך יש גם לציין כי זו לא הפעם הראשונה שגרושתו מעורבת באירוע שכזה. 
 


בחודש יולי 2018, גם כן נורו יריות לעבר מכוניתה של גרושתו, שעמדה ברחובות זרובבל ובן צבי בפתח תקוה, האישה ושתי בנותיה לנו בבית בזמן האירוע ובזכות כך לא נפגעו. גם היום זמן רב אחרי הירי, המשטרה לא הצליחה לאתר את היורה.

כזכור, בנוגע לקלטת הסקס, לוזון החליט להגיש תלונה במשטרה נגד מפיץ הסרטון. גורמים בסביבתו של לוזון אמרו ל-ynet את הגשת את התלונה והוסיפו: ״התלונה הוגשה בגלל סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות, בשל סרטון שצולם בסתר. ניסו לסחוט אותו בכסף בתמורה לאי הפצת הסרטון ודרשו כספים״.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמוסי כנראה לא אוהב לשלם חובות (ל"ת)
    חכם חנוכה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי אמר שזה לעברו??? קשקוש (ל"ת)
    בילבי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מגעילוליםםם.. ואיזו ילדה לא רואה ממטר .אוי איזו חזקה פח (ל"ת)
    מיכי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור