רכילות עסקית

בכירים בעולם התקשורת התאספו לתערוכת "הנשים החזקות בחיי"

ביום שישי האחרון התאספו בכירים בעולם התקשורת ובמגזר העסקי לתערוכת הצילומים של הצלמת אושר עדן פשינסקי בתיאטרון בית ליסין בתל אביב, מי הגיע לפרגן? שר פיטנס, ליהיא לפיד, צופית גרנט ומנכ"לית מועדון הצרכנות "שלך"
מערכת ice | 
צופית גרנט וליהיא לפיד (צילום רפי דלויה)
הילה קניסטר בר דוד, יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ומנכ"לית העמותות לקידום מקצועי וחברתי מבית הסתדרות המעו"ף ומנכ"לית מועדון הצרכנות "שלך" הגיעה בשישי האחרון להשקת התערוכה "נשים חזקות בחיי" של הצלמת אושר עדן פשינסקי בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר בת"א.
התערוכה מבוססת על הקשר של נשים ידועות ומובילות בתחומן עם אישה חזקה בחייהן. כל אחת מהמצולמות הגיעה לסטודיו מלווה באישה שיש לה השפעה על חייה. האחת שמעוררת בה השראה, ממנה היא שואבת כוח מתוך האג'נדה שמאחורי כל אישה חזקה יש לפחות אישה חזקה אחת.
הילה הייתה אחת מ- 20 המצולמות של התערוכה. היא בחרה לצורך הצילום בגורו הכושר והבריאות שר פיטנס.  כשנשאלה על הבחירה שלה אמרה ״אין כח ששווה בעוצמתו לזה של אישה נחושה זאת המנטרה שלי, לקחת חלק שמחתי. בחרתי בשר שתהיה לצידי עם סיפורה העוצמתי שנתן לכולנו השראה איך לצמוח, להתחזק ולהגשים ממקום של כאב".
בתערוכה צילומי פורטרט של נשים ידועות ומובילות בתחומן עם אישה חזקה, משפיעה ומשמעותית בחייהן. הגיעו לפרגן ולצפות בתוצאה: כוכבת הילדים מיקי מוכתר עורי , הרבנית רונית ברש, ליהיא לפיד מלווה באחותה סורלה וישראל קטורזה, שר פיטנס, הילה קניסטר בר דוד, ציפי שביט, צופית גרנט והבת, טל מן , השחקן דוד קיגלר, הסטנדאפיסט אמירם טובים ואשתו המאפרת דורין, הסטנדאפיסט מני עוזרי ואומן החושים חזי דין. התערוכה תנעל ב-15 ביוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה