רכילות עסקית

עובדים באינבידיה על המנכ"ל: "אדם שלא קל לעבוד איתו"

דיווחים על ג'נסן האנג מתארים אותו בתור "דורשני" ו"פרפקציוניסט". האנג עצמו מאשר את הטענות: "אם אתה רוצה לעשות דברים יוצאי דופן זה לא צריך להיות קל". ומה אומרים המומחים על סגנון הניהול הייחודי?
מערכת ice |  1
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
עובדים באינבידיה מכנים את המנכ"ל, ג'נסן הואנג, "פרפקציוניסט", "דורשני" ו"אדם שלא קל לעבוד איתו". כך דווח בתוכנית הטלוויזיה "60 דקות". עובדים במשרדים הראשיים של החברה בסנטה קלרה סיפרו לעיתונאי ביל וויטקר על סביבת העבודה הקשה. הואנג עצמו אמר שהתיאורים הללו מדויקים. 
"זה צריך להיות ככה", אמר הואנג, "אם אתה רוצה לעשות דברים יוצאי דופן זה לא צריך להיות קל". דיווחים קודמים לרשת CNBC מספרים כי כנגד הואנג 50 דיווחים ישירים בבקשה להורדת שכבות ניהול מיותרות. על-פי הדיווח, כנגד רוב המנכ"לים יש בערך עשרה דיווחים שכאלה.
מומחים העידו לרשת CNBC כי צריך מידה מסוימת של רצחנות על מנת להצליח לנהל את אחת מהחברות הכי גדולות בעולם. בנוסף, מציינים אותם אנשים, שעובדים רבים ממשיכים לעבוד באינבידיה, למרות אפשרויות לעבור לעבוד עבור חברות אחרות בתחום. לדבריהם, הדבר מוכיח כי הואנג "עושה דברים מסוימים כמו שצריך". גם הואנג עצמו נשאר בתפקידו לזמן ארוך יותר מהרבה מנהלים בכירים אחרים שעובדים בתחום הטכנולוגיה.
הואנג נשלח לארצות הברית בגיל תשע, למרות שלא ידע לדבר אנגלית. הוא עבד בתור שוטף כלים, ולמרות התחלתו הצנועה, הקים את חברת אנבידיה בשנת 1993. יש הטוענים כי סגנון ניהולו מושפע מהרקע האישי שלו בתור מהגר. יש המתארים את ניהול חברת אנבידיה כמו "מכונה". 
למרות זאת, בשורה התחתונה, המומחים מסכימים כי סגנונו של הואנג יכול להשתנות ולהשתפר. בסופו של דבר, גישת ניהול אמפטית יותר תדרוש יותר משאבים ואנרגיה. אבל מומחים בתחום מעריכים שגם הגישה הניהולית הנוכחית של הואנג גוזלת ממנו כוחות. ניהול ישיר של כל-כך הרבה מקומות אינו יכול להיות פשוט, טוענים המומחים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש תיאור לא נכון שלו
    עובד באינבידיה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הוא ממש מענטש. מתייחס לאנשים בכבוד, דואג להם, פיטורים זה באמת צעד שנוקטים אחרי שנותנים לעובד הזדמנות הוגנת להשתפר.
    סגור