רכילות עסקית

לחטוף וללכת: הקונספט של בית הקפה החדש בקניון TLV

קבוצת גרג פותחת סניף חדש בקניון התל-אביבי. המיקום נפתח בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים. סביבו יוצבו מקומות ישיבה ביחד עם מקררים ובר לקנייה מהירה. מה בתפריט? 
מערכת ice | 
הסניף החדש של גרג (צילום אסף לוי)
קבוצת גרג השקיעה כ-2.5 מיליון שקלים בהקמת בית קפה בקונספט חדש בקניון TLV שבתל אביב, שפתח השנה מספר חנויות ובתי קפה חדשים, כך פרסמה היום (רביעי) החברה בהודעה לתקשורת. בית הקפה יקרא "GRAB&GO". בית הקפה יתמקד בטייקאווי בגישת ה"לחטוף וללכת" אך יציע גם מקומות ישיבה. 
במרכז בית הקפה יעמוד בר ומקרר שדרכו ניתן יהיה לקנות מאפים, סלטים מוכנים ושתייה חמה וקרה. ברשת מוסרים שבבית הקפה החדש יושקו לראשונה שורה של כריכים ייחודיים שניתן יהיה להשיג בבלעדיות בסניף. הקונספט החדש מתמקד במחשבה כי העוברים והשבים מחפשים מזון מהיר, טעים, זמין וכזה הניתן לאכול תוך כדי תנועה. 
 
לאחרונה השקיעה גרג גם בפתיחת סניף בירושלים. הסניף בעיר הבירה עלה, על-פי הדיווחים, כמיליון שקלים. מדובר בסניף מסוג "גרג קיטשן" ובו 200 מקומות ישיבה. לצד פיתוח סניפים חדשים, קבוצת גרג השקיעה לאחרונה גם בסניפיה הוותיקים. עם ההחלטה לפתוח מחדש את סניף שדרות, הנמצא במול 7, השקיעה הקבוצה 550 אלף שקל בשיקום הסניף שעמד סגור כחצי שנה. בסניף זה מתנוסס שלט עם סרט צהוב והסיסמה באנגלית "BRING THEM HOME".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה