רכילות עסקית

קבוצת רב בריח במהלך מטורף: זו הספורטאית שתשתף פעולה עם החברה

קבוצת רב בריח תעניק חסות ותתמוך בטניסאית הצעירה מיקה בוחניק. במסגרת ההסכם, בוחניק צפויה להשתתף בקמפיינים של קבוצת רב בריח. מנכ"ל החברה: "רב בריח מלווה ספורטאים לאורך השנים, זכינו להיות מקרוב ובצמוד לספורטאים שהביאו הצלחות ומדליות לישראל"
מערכת ice | 
מיקה בוחניק (צילום יח"צ)
קבוצת רב בריח, החברה המובילה בישראל לייצור דלתות פנים, כניסה ופתרונות נעילה, הודיעה היום (שני) כי תעניק חסות ותתמוך בטניסאית הצעירה והמבטיחה מיקה בוחניק. כחלק מאג'נדה של הקבוצה, רב בריח תומכת ומאמינה בהעצמת נשים בספורט.

לאורך השנים, הקבוצה תמכה ונתנה חסות לספורטאיות מובילות כמו המתאמנת האומנותית האולימפית לינוי אשרם, מתוך הרצון  לקדם את הספורט ההישגי בישראל ובפרט ספורטאיות.
במסגרת ההסכם, צפויה בוחניק להשתתף בקמפיינים ואירועי החברה וזאת לצד פעילויות למען הקהילה שקבוצת רב בריח מקדמת. מיקה בוחניק הינה אלופת ישראל הנוכחית והיא רק בת 17. בוחניק נחשבת לאחת השחקניות הבולטות בנבחרת הנשים של ישראל בענף הטניס הישראלי. בשנה שעברה, זכתה באליפות ישראל לבוגרות והיא מדורגת במקום ה-35 בעולם עד גיל 18.  

שמואל דונרשטיין, מנכ"ל ובעלים קבוצת רב בריח: "רב בריח תומכת ומלווה ספורטאים לאורך השנים, זכינו להיות מקרוב ובצמוד לספורטאים שהביאו הצלחות ומדליות והרבה כבוד לישראל. אנו מאחלים למיקה הצלחה ומאמינים בה שתגיע  ותביא להישגים וגאווה לטניס הישראלי".
אבי פרץ יו"ר איגוד הטניס, התייחס לשיתוף הפעולה המדובר: "אין ספק כי הסכמים מסוג זה יחזירו את הענף למקומו הראוי ואנו עושים את כל המאמצים בכדי לחבר עוד חברות וארגונים אלינו".
מיקה בוחניק, הודתה לאיגוד הטניס אשר ביצע את החיבור עם קבוצת רב בריח והוסיפה: "אני נרגשת מאוד מבחירתה של חברת רב-בריח ושמואל דונרשטיין להעניק לי תמיכה כלכלית שתסייע לי להמשיך ולהתפתח כשחקנית טניס. אני מרגישה זכות גדולה להיות חלק ממשפחת רב בריח, שהיא חברה ישראלית המוכרת בכל בית בישראל וגאווה תוצרת כחול לבן. יש לי מוטיבציה ותשוקה גדולה ואני מתכוונת להמשיך לעבוד קשה ולהתחזק ולעשות כל מה שצריך כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה