שיווק ופרסום

דני אבדיה הגיע לביקור בישראל ונפגש עם לינוי אשרם לקמפיין

לקראת עונה מכריעה עבורו ב-NBA, אבדיה הגיע לישראל והצטלם יחד עם אלופת העולם לינוי אשרם לקמפיין דיגיטל חדש
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום איגוד הכדורסל)
כוכב ה-NBA הישראלי דני אבדיה, שסגר לא מזמן את עונתו השלישית בליגה הטובה בעולם, הגיע לביקור בארץ ובין היתר נפגש עם זוכת מדליית הזהב בטוקיו 2020, ולינוי אשרם, לצילומי קמפיין סושיאל חדש של "קורנפלקס" של תלמה.
אשרם הגיעה ליום הצילום הישר מגביע העולם בהתעמלות אומנותית באיטליה, שם זכתה עם הנבחרת הלאומית ב-3 מדליות. אבדיה, כזכור, מתמודד עם פציעה לא פשוטה לקראת העונה הבאה במדי הוויזארדס. 


לינוי אשרם, נגה בנר סוארי ודני אבדיה (קרדיט לנס הפקות)

"לינוי ודני הם מודל לחיקוי לרבבות ילדות וילדים בזכות הנחישות, ההתמדה וההישגים שלהם. אנחנו שמחים וגאים שהם הפנים של קורנפלקס של אלופות ואלופים", אמרה נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית השיווק ביוניליוור ישראל שהגיעה לביקור ביום הצילום.
המהלכים האחרונים בקבוצת הוויזארדס, בהם מספר שחקנים מרכזיים נמכרו לקבוצות אחרות, צפויים לחזק את מעמדו של אבדיה בוושינגטון, כאשר הכוכב הישראלי בן ה-22 צפוי לפתוח בקרוב את עונתו הרביעית בקבוצת ה-NBA. אבדיה, שנבחר במקום ה-9 בדראפט של 2020, רשם בעונה החולפת ממוצעים נאים בשורות הוויזארדס, כאשר סיפק 9.2 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 0.9 חטיפות ו-0.4 חסימות ב-26.6 דקות בממוצע למשחק, כאשר הציפייה בעקבות המהלכים האחרונים בפרנצ'ייז היא ללא ספק שכמות הדקות של אבדיה רק תעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה