עסקי ספורט

דני אבדיה בידיים קטאריות: המדינה רכשה 5% מבעלי וושינגטון וויזראדס

על פי חשיפה של הפיננשל טיימס, קרן השקעות של קטאר (QIA), רכשה השבוע 5% ממניות חברת "מונומנטל ספורטס אנד אנטרטיימנט" - בעלי וושינגטון וויזארדס, בעבור 200 מיליון דולר. מעבר לקבוצתו של אבדיה שלנו, החברה היא גם בעלי קבוצת ההוקי וושינגטון קפיטולס וקבוצת כדורסל הנשים וושינגטון מיסטיקס
מערכת ice | 
דני אבדיה ויצחק הרצוג (צילום צילום מסך מהאינסטגרם של יצחק הרצוג)
המונדיאל האחרון שהתקיים בקטאר והבעלות על פ.ס.ז'. - הם רק חלק מהמאמץ של המדינה בשנים האחרונות להיכנס אל סצנת הספורט הבינלאומית וכעת דני אבדיה הפך להיות חלק מכך.
על פי חשיפה של הפיננשל טיימס, קרן השקעות של קטאר (QIA) רכשה השבוע 5% ממניות חברת "מונומנטל ספורטס אנד אנטרטיימנט" - בעלי וושינגטון וויזארדס, בעבור 200 מיליון דולר. מעבר לקבוצתו של אבדיה שלנו, החברה היא גם בעלי קבוצת ההוקי וושינגטון קפיטולס וקבוצת כדורסל הנשים וושינגטון מיסטיקס. מעבר לתחום הספורט, מונומנטל ספורטס אנד אנטרטיימנט מחזיקה גם בכמה רשתות טלוויזיה מקומיות באזור בירת ארצות הברית.
ההשקעה היא כסף קטן עבור QIA, כאשר הקרן מנהלת נכסים בשווי מוערך של 450 מיליארד דולר. הרכישה לא מקנה לקרן ייצוג בדירקטוריון של מונומנטל ספורטס אנד אנטרטיימנט, אך על פי הפניננשל טיימס מוקד העניין של QIA הוא יותר החשיפה של הקרן למגוון רחב ועשיר של נכסים ברשות בעלי הוויזארדס. 
הרכישה התבצעה בעזרת שינוי כללי הבעלות מצד NBA, אשר נכנס לפני פחות משנה ואיפשר לקרנות הון ריבוניות להשקיע בקבוצות הליגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה