עסקי ספורט

דני אבדיה יקבל את המפתחות? כוכבי וושינגטון עוזבים בטרייד

אחרי שהטרייד שישלח את בראדלי ביל לפיניקס נסגר, כוכב נוסף של וושינגטון עוזב את הקבוצה, כאשר קריסטפס פורזינגיס יעבור לבוסטון בטרייד משולש. מה הוויזארדס יקבלו תמורתו ומה המשמעות מבחינתו של אבדיה?
תום נחום | 
דני אבדיה (צילום איגוד הכדורסל)
אחרי הטרייד ששלח את כוכב וושינגטון וויזארדס, בראדלי ביל, לפיניקס תמורת כריס פול, לאנדרי שאמט ובחירות סיבוב שני בדראפט, כוכב נוסף עוזב את קבוצתו של דני אבדיה, כאשר הטרייד הגדול שישלח את קריסטפס פורזינגיס לבוסטון סלטיקס נמצא על סף סגירה.
פורזינגיס כאמור יעבור לבוסטון במסגרת הטרייד המשולש, כאשר שחקן הסלטיקס, מרקוס סמארט, יצטרף לממפיס גריזליס, בעוד הוויזארדס של דני אבדיה יקבלו במסגרת הטרייד את דנילו גלינארי, טיוס ג'ונס, מייק מוסקאלה וכמו כן, גם את הזכויות על הבחירה מספר 35 בדראפט ה-NBA הקרוב.

בתוך כך, המהלכים האחרונים בוויזארדס צפויים רק לחזק את מעמדו של אבדיה בוושינגטון, כאשר הכוכב הישראלי בן ה-22 צפוי לפתוח בקרוב את עונתו הרביעית בקבוצת ה-NBA, זאת אחרי שכזכור, נבחר במקום ה-9 בדראפט של 2020. בעונה החולפת אגב, אבדיה רשם ממוצעים נעים בשורות הוויזארדס, כאשר סיפק 9.2 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 0.9 חטיפות ו-0.4 חסימות ב-26.6 דקות בממוצע למשחק, כאשר הציפייה בעקבות המהלכים האחרונים בפרנצ'ייז היא ללא ספק שכמות הדקות של אבדיה רק תעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה