עסקי ספורט

האלופה האולימפית מרגשת את הדרום. מה עשתה לינוי אשרם במתנ"ס?

לינוי אשרם הגיעה לדרום למפגש מיוחד עם מאות ילדות וילדים במסגרת מיזם "משפחות של אלופים" של תלמה, ולא ויתרה על סלפי וחתימות עם כל אחד מהמשתתפים
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום Adpure media)
עשרות ילדות, ילדים ובני משפחותיהם התרגשו לפגוש השבוע את לינוי אשרם, המדליסטית האולימפית והפרזנטורית של "תלמה", שהגיעה למתנ"ס בישוב מבועים הדרומי, במסגרת פעילות "משפחות של אלופים" של "תלמה" והחברה למתנ"סים.
אשרם משמשת כיום כמאמנת בנבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית וסטודנטית מן המניין במכון ווינגייט. למרות הלו"ז העמוס, לא וויתרה על המפגש עם מאות הילדות והילדים שהגיעו לאירוע השיא של "תלמה". האלופה האולימפית הדגימה תרגילים בהתעמלות אומנותית, לקחה חלק בפעילות ספורטיבית בקבוצות, ולבסוף חילקה חתימות והצטלמה עם כל אחד מהמשתתפות והמשתתפים הנרגשים.

אשרם משמשת פרזנטורית של "תלמה" מזה כשנתיים במהלכם היא מובילה את הקמפיינים של המותג, יחד עם שחקן ה-NBA דני אבדיה. המותג המעודד אורח חיים פעיל ומיצוי היכולות, בחר באשרם כפרזנטורית בשל היותה מודל של מצוינות, נחישות ועבודה קשה.
תכנית 'משפחות של אלופים' היא יוזמה משותפת של "תלמה" והחברה למתנ"סים, הפועלת מזה כ-6 שנים בעשרות ישובים ברחבי הארץ, במסגרתה מגיעים הורים וילדים יחד לפעילויות ספורט שונות. זאת במטרה להמחיש שפעילות גופנית משותפת מחוץ לבית מחזקת את התא המשפחתי וושאפשר ליהנות מחוץ לבית אחר הצהריים גם בלי המחשב או הטלפון הנייד. בנוסף, התכנית עוסקת בהקניית הרגלי תזונה טובים יותר בעזרת תזונאיות החברות בעמותת "עתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה