השוק

לפיד על הורדת הדירוג: "הכלכלה נכשלה, הממשלה לא מתפקדת"

בצל הודעת סוכנות דירוג האשראי מוד'יס, ראש האופוזיציה ביקר את תפקוד הממשלה ואת תקציב המדינה שיובא למליאת הכנסת. "כבר מעל שנה שהממשלה הזו מפקירה את הצמיחה במשק", אמר יו"ר יש עתיד. לדבריו, "אין שר אחד מבין 38 שרים שעובד בשביל הכלכלה הישראלית"
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
לאחר ההודעה הדרמטית של חברת דירוג האשראי מוד'יס, שפרסמה אתמול בערב (שישי) כי היא מורידה את דירוג האשראי של ישראל בצל המלחמה, ומסמנת את המדינה עם תחזית דירוג אשראי שלילית, ראש האופוזיציה יאיר לפיד מותח ביקורת חריפה על הממשלה.
"הורדת דירוג האשראי היא הוכחה נוספת לכך שהממשלה הזו לא מתפקדת ופוגעת בציבור", טוען לפיד. "כבר מעל שנה שהממשלה הזו מפקירה את הצמיחה במשק, מביאה תקציב מופקר וחסר אחריות, וגם תוך כדי מלחמה אין שר אחד מבין 38 שרים שעובד בשביל הכלכלה הישראלית. כלכלת 'בעזרת השם' ו'יש כסף להכל' נכשלה. מדינת ישראל צריכה ממשלה חדשה ומתפקדת".

"הכלכלה הישראלית חזקה בכל המדדים", אמר מנגד שר האוצר סמוטריץ', "ביכולתה לתמוך את כלל מאמצי המלחמה, בחזית ובעורף. הודעת מודי'ס על הורדת הדירוג אינה כוללת טיעונים כלכליים רציניים והיא מהווה כל כולה מניפסט פוליטי מבוסס תפיסת עולם גיאופוליטית פסימית ומופרכת, שמשקפת חוסר אמון בחוסנה הביטחוני והלאומי של ישראל, וככל הנראה גם חוסר אמון בצדקת דרכה מול אויביה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה