השוק

מליסרון בעסקה מעניינת: הטענת מכוניות בחניונים של הקניונים

מליסרון יוצאת בצעד מעניין של הקמת מאות מתקני הטענה מהירה לכלי רכב חשמליים בקניונים; המהלך אמור להיות נקודת משיכה לבעלי כלי רכב חשמליים לקניוני מליסרון ולמעשה ליאורה עופר מסמנת את מרכז הרווח הבא שלה
ניצן כהן |  1
אופיר שריד (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
נימליסרון, שבשליטת אשת העסקים ליאורה עופר חתמה על הסכמים עם חברת סקאלה אנרגיה וחברת EV-EDGE, להקמת מאות עמדות טעינה לרכבים חשמליים אשר יפרסו בנכסי החברה – בקניונים ובמשרדים – וישמשו את השוכרים והמבקרים בקניונים. עמדות הטעינה יאפשרו טעינה מהירה או אולטרה מהירה לבחירת הצרכן.
המהלך של מליסרון מעניין מכמה סיבות: הראשונההיא שהחברה מקימה אמצעי לגביית התשלומים על הטענת כלי הרכב וזה משמעותי בעולם שיש בו מחסור בעמדות טעינה מתקדמות לכלי רכב חשמלי וזה למעשה הופך את הנדל"ן של מליסרון למניב הרבה יותר מאשר היום.
הסיבה השניה היא העובדה שבזמן שכלי הרכב נטענים בחניון הרי שבעלי  כלי הרכב יבלו את הזמן הזה בקניונים של החברה מה שאמור לייצר תנועה טובה יותר בקניונים, תנועה שתגביר את יכולת המכירה של החנויות בקניונים לבעלי כלי הרכב בזמן הטעינה.
בשורה התחתונה למעשה מליסרון מנצלת טוב יותר את הנדל"ן שבבעלותה ומייצרת מנוע צמיחה מעניין לשנים הקרובות. 
מהודעת  החברה עולה עוד כי ההסכמים שנחתמו עם החברות סקאלה אנרגיה ו-EV-EDGE, אשר בבעלות קבוצות המייבאות לארץ את הרכבים החשמליים הפופולריים ממותגי BYD, VW, SKODA, AUDI, GEELY, TOYOTA, LEXUS ו ZEEKR,  הינם חלק ממהלך נרחב של מליסרון לקדם ולעודד שימוש באנרגיה ירוקה בנכסיה לשם הפחתת פליטות פחמן, וכן להרחיב את מגוון השירותים הניתנים בקניונים עבור קהל הלקוחות.
בשנת 2023, חתמה מליסרון על הסכמים לרכישת חשמל ירוק עם דוראל ושיכון בינוי אנרגיה, לפיהם תרכוש החברה חשמל ישירות ממספקי החשמל ותצרוך בנכסיה חשמל מאנרגיות מתחדשות.
מליסרון מחזיקה בכ-907 אלף מ"ר מנוהל של שטחי מסחר ומשרדים ו-26 אלף חניות, הפרוסים ברחבי הארץ. בקניוני החברה מבקרים מידי שנה כ-70 מיליון איש. הצבת עמדות הטעינה, מהירות ואולטרה מהירות, תחל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2024. הקמת העמדות תחל בקניונים הגדולים ביניהם עופר הקיריון, עופר רחובות ועופר רמת אביב, ובהדרגה ביתר הנכסים, עד לפריסה מלאה של רשת עמדות טעינה שתהייה מהגדולות בארץ ותמנה לפי הערכות החברה כ-300 עמדות טעינה.
עמדות ההטענה החדשות יחוברו לאפליקציית MY OFER, של רשת קניוני עופר שבבעלות החברה, ולמשתמשי האפליקציה יתאפשר להתחיל ולסיים טעינה, לבצע מעקב אחר התקדמות הטעינה, וכן לקבל הטבות ומבצעים לטעון את רכביהם בקניון.
איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון: "בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש ברכבים חשמליים בישראל בקצב מהיר והצפי שהשימוש אף ילך ויגבר בעתיד. מליסרון גאה לקדם בנכסיה שימוש באנרגיות ירוקות, לצד מתן שירות איכותי, נוח וידידותי לסביבה, לשוכריה ולמבקריה בקניונים ובמשרדים. ההסכמים שנחתמו עם סקאלה אנרגיה ו- EV-EDGE, שתי חברות מובילות ומתקדמות בתחום, יאפשרו את הקמתה של רשת עמדות טעינה מהגדולות והטובות בארץ, בנכסי החברה. הסכמים אלו מצטרפים להסכמי רכש החשמל הירוק והם חלק מתהליך תכנית עבודת ESG שאנו מקדמים בחברה".
שרגא כץ, מנכ"ל חברת EV-EDGE: "שיתוף הפעולה יאפשר את הקמתם של מתחמי טעינה גדולים מרובי עמדות טעינה (האבים) אשר יאפשרו ללקוחות רבים לטעון בו זמנית ולרענן עצמם בקניון ולהנות מעת לעת מהטבות קמעונאיות בזמן הטעינה. 
מנכ"ל סקאלה אנרגיה, אורי פייגין: "שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך חשובה בתהליך הצמיחה המואץ של סקאלה, בפריסת עשרות עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות ברשת הציבורית שלנו בישראל.
את העסקה ליווה מטעם מליסרון משרד עורכי הדין אולגן רוב ושות'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה ג'ינרג'י
    מטעין מאוכזב 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למה מליסרון מעיפים את ג'ינרג'י, אולי בגלל שירות לקוחות מחפיר???
    סגור