השוק

דירוג עשירי העולם: צוקרברג חוזר לצמרת, באפט מודח מהחמישייה

מנכ"ל SpaceX והאיש העשיר בעולם גורף רווחים של 5.3 מיליארד דולר, והונו האישי מוערך ב-255.6 מיליארד דולר. ג'ף בזוס ממשיך לככב במקום השלישי, ומייסד ונשיא מטא הרוויח סכום עתק ומתמקם במקום החמישי. וגם: מה מצבו של ביל גייטס?
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
אין ספק שעשירי העולם רושמים שבוע טוב למדי. כמדי שבוע, המגזין הכלכלי פורבס מפרסם את הדירוג הרשמי ובו חמשת האנשים החזקים בצמרת. בתחתית החמישייה מדובר בלא מפחות מסנסציה, כאשר לאחר שבועות ארוכים מארק צוקרברג מגיח לרשימה ועוקף בהליכה את וורן באפט.
כמעט כל הפסגה רושמת רווחים נאים, למעט המקום השני שנוחל הפסד. כהרגלו בקודש, במקום הראשון אילון מאסק, בעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ומנכ"ל טסלה. מאסק, שביקר לאחרונה בישראל, צפוי למכור את מניותיה העצמיות של חברת SpaceX, מה שהקפיץ את הערכת שוויה של חברת החלל והלוויין לכמעט 180 מיליארד דולר. מאסק מתחזק כבר שבוע רביעי ברציפות בפסגה כשהונו מוערך ב-255.6 מיליארד דולר.
במהלך השבוע מאסק הרוויח 5.3 מיליארד דולר. אחריו ברשימה, ברנאר ארנו, האיש השני העשיר בעולם, הפסיד השבוע סכום העומד על 2.7 מיליארד דולר והונו מוערך כעת ב-200.3 מיליארד דולר. ג'ף בזוס שומר על מקומו השלישי ברשימת עשירי העולם של מגזין פורבס. הונו האישי של מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-176.1 מיליארד דולר.
במהלך השבוע רשם בזוס רווחים בגובה של 1.7 מיליארד. לארי אליסון במקום הרביעי עם 136 מיליארד דולר, לאחר שהרוויח השבוע 2.2 מיליארד. את החמישייה סוגר באופן מפתיע מייסד ונשיא מטא מארק צוקרברג, שמגיח למקום החמישי לאחר שגלגל השבוע סכום עתק של 1.7 מיליארד, ורושם הון עצמי שמוערך ב-125.3 מיליארד דולר. 
 
וורן באפט, מנכ"ל ויו"ר ברקשייר האת'ווי, מדרדר למקום השביעי. הונו האישי מוערך ב-118.2 מיליארד דולר, לאחר שהפסיד השבוע 594 מיליון דולר. אם תהיתם מי במקום השישי, התשובה היא מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, שהונו מוערך ב-118.7 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה